Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Poststop ved personlig konkurs i I/S

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En deltager, i vores lokale netværk, har været deltager i et I/S. Landbrug.

Dette blev taget under konkursbehandling i juni 2020 og i Skifteretten blev der lavet poststop i 3 måneder.

Deltageren blev ansat i et andet firma (ApS) og skulle have et Visakort. Dette blev bestilt i oktober. Afsendt fra banken den 7. oktober 2020. Ikke modtaget. Et nyt bestilt i november 2020. Ikke modtaget. Kurator har skrevet via email: "Der ligger mere post, der er modtaget efter 1. oktober 2020, der ikke vedkommer konkursboet"!!

Vi har lige gennemgået konkurslovens kapitel 11, denne er jo tydeligt overtrådt, da deltager ikke er blevet indkaldt til at på åbning af posten, eller forlængelse af postspærring i skifteretten.

Hvem kan der klages til?. Kurator skriver: "Bare kom og hent det". Det mener jeg ikke, at deltager skal, det er kurator der stor med en meget grim sag, når denne kan tælle juni + 3 måneder!

Hvem har et godt input til denne. Det er et større advokatfirma, der er i vælten i medierne i forvejen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Advokatsamfundet behandler klager over advokater.  Det mest nærliggende vil nok være at klage til skifteretten i første omgang.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn

Tak for dit input.

Ravn:
Advokatsamfundet behandler klager over advokater.

Vi har alle i netværket set en Youtube video, hvor en højt profileret person udtaler: "Det danske retssystem er plumråddent". Og "at Advokatsamfundet vasker hænderne på hinanden".

Der blev klaget til skifteretten i oktober, da første kreditkort ikke blev modtaget og til Retspræsidenten, da det andet, der blev afsendt slut oktober, ikke blev modtaget medio oktober.

Men der kunne være noget, som er blevet overset.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Advokatsamfundet behandler klager over advokater.  Det mest nærliggende vil nok være at klage til skifteretten i første omgang.

Klag til Skifteretten og Advokatsamfundet. Det vil jeg anbefale, dog skal I ikke forvente, at der kommer det store ud af en klage til Advokatsamfundet. De virker ikke altid objektive i de sager, de behandler. Jeg har set to sager, som skriger til himlen, og hvor advokaten endda selv indrømmer, at denne er gået længenre end den aftale, som der var med klienten, alligevel skal klienten betale for det tidsforbrug, som der har været, også det, som der ikke var aftaler omkring, og hvor advokaten opsøgte modpartens advokat og startede en masse ligegyldige skriverier frem og tilbage.

Men meget andet, kan du nærmest ikke gøre. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Men meget andet, kan du nærmest ikke gøre. 
nogen gange er ting jo ikke perfekt, men jeg personligt ville da bare gøre som foreslået - med mindre det var mange 100 km væk, køre ind og hente posten. Klager tager tid - også for en selv og kræfter fra positiv tanke - og så er det ikke engang sikkert man vinder meget ved krig mod kurator, uanset hvor meget ret man har. Nogen ting skal man bare løse pragmatisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Cookie - John Hannover:
med mindre det var mange 100 km væk, køre ind og hente posten

Kurator har, til deltageren i I/S's konsulent, udtalt "at XX ikke ønskes på kontoret". Jeg tror også det vil være dumt, at tage der ud, især når I ikke har set hans hænder. Folder man JP og han lægger sin hånd derpå, så man ane en lille flig af hjørnerne. Derudover er han rasende over, at det ikke er muligt at komme videre. Det nye selskab (ikke I/S) er ikke ejet af denne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Tak for svar.

Cookie - John Hannover:
med mindre det var mange 100 km væk, køre ind og hente posten

Kurator har, til deltageren i I/S's konsulent, udtalt "at XX ikke ønskes på kontoret". Jeg tror også det vil være dumt, at tage der ud, især når I ikke har set hans hænder. Folder man JP og han lægger sin hånd derpå, så man ane en lille flig af hjørnerne. Derudover er han rasende over, at det ikke er muligt at komme videre. Det nye selskab (ikke I/S) er ikke ejet af denne.

nok klogt at blive væk så - så er der kun klagemuligheden :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker igen.

Cookie - John Hannover:
nok klogt at blive væk så - så er der kun klagemuligheden :)

Også mine ord. Har set et afsæt derfra. Der var ikke spøgværk.

Vi er alle i netværket ved at hjælpe med klagen. 8 kan jo bedre komme med input, nå vi gennemlæser akterne.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Com on, har I virkeligt ikke andet at bruge jeres tid på en at skrive klage over noget som vel egentlig er ret ligegyldigt. Rimeligt imponerende at I skal være 8 mand om det - Husk den danske ordsprog " for mange kokke fordærver maden" ;-) 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
Com on, har I virkeligt ikke andet at bruge jeres tid på en at skrive klage over noget som vel egentlig er ret ligegyldigt. Rimeligt imponerende at I skal være 8 mand om det) 

Når Carl Henrik Rørbeck siger at: "Det danske retssystem er plumråddent", så hjælper os i Jylland hinanden.!!

Ravn:
Husk den danske ordsprog " for mange kokke fordærver maden" ;-) 

Næ, her laver mange kokke den gode sovs!

Og til din orientering, så er skrivelsen lavet, det blev 14 sider. Plus bilag.

Så, vi klarer os uden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)