Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af teleselskab til start-up?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi står overfor at skulle vælge teleselskab til en start-up i vækst.
Hvad er Jeres erfaringer med valg af teleselskab? Hvor er det mest enkelt, opretholde overblik, fakturering, osv? Hvilke parametre (udover pris og dækning naturligvis) har I været omkring? Er pt. 3 medarbejdere men forventelig yderligere 10 over de kommende 12 måneder.
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til enhver tid vælge evercall (https://evercall.dk). Fantastisk service, ikke nødvendigvis den billigste, men "best value for money", selvom deres priser ikke er tossede.

Albert

Tilmeldt 2. Feb 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :
OK, Tak. Dem kender jeg slet ikke. Tjekker det straks ud,
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg aldrig tænkt på. Jeg har bare valgt det billigste med det tale-timer og internet jeg skulle bruge. Det var Oister til 89kr./md. inkl. moms.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Kommbine så de kan lave en lækker aftale til dig de er underleverandør til Unitel hvor man har mulighed for viderestilling, køsystem, valgmuligheder osv. og jeg det koster 149,- pr abonnement. Hvis det kan jeg godt lave en introduktion til dem så du kan få en snak med dem :D 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også flere parametre man skal tænke på. Her er et udpluk:
1. Hvor i landet befinder jeg mig mest (som regel derhjemme eller på sin faste arbejdsplads), og hvordan er dækning i de forskellige netværk? Det skal sammenlignes med det netværk, de enkelte udbydere bruger. Du kan ikke nødvendigvis stole på udbydernes egne vurdering om hvor godt netværket dækker et bestemt område. Det er heller ikke nok at regne med, at du er tæt på en antenne fra fx TDC, så har du god dækning der: din telefon forbinder altid til en af de seks antenner (eller B-stationer, som de hedder) der står tættest på den B-station, du er tættest på. Lyder kryptisk, ikke, men på den måde sikres dækning bedre, hvis en B-station falder ud eller bliver overbelastet.
2. Hvad er mine behov? Har jeg brug for et mobilabonnement, eller skal jeg også have fastnet? Har jeg brug for et omstillingsanlæg? Skal jeg kunne monitore min indkommende trafik? Skal jeg have flere telefonnumre? Har jeg brug for en fax-løsning (der er brancher der stadigvæk bruger fax!)? Har jeg brug for PSTN i stedet for IP-telefoni (visse dele af sundhedsvæsenet bruger PSTN til at kommunikere data)? Har jeg brug  for et nummerblok (fx XX000000, XX000001, XX000002 osv.)
3. Hvad er mit servicebehov - har jeg brug for hjælp til hele opsætningen, eller er det så nemt at jeg klarer det hele selv?

Albert

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)