Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg solgte et millionfirma og vil gerne hjælpe andre. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Kære Amino

Jeg går lidt med tankerne om at tilbyde hjælp til virksomheder, med udgangspunkt i min egen viden og erfaring! For tre år siden solgte jeg et firma som på bare den første måned omsatte for 700.000,- DKK. Jeg havde på dette tidspunkt ikke fået gang i den traditionelle annoncering, men klarede mig på andre måder. Jeg har en baggrund som tekstforfatter og konceptudvikler, men har også en bred viden inden for kreativ markedsføring. Jeg kunne godt tænke mig at tilbyde konkrete ydelser på freelanceniveau. Dette kunne være forfatning af tekster som blogindlæg, webtekster, annoncetekster eller lignende, men jeg kunne også godt tænke mig at tilbyde en form for konsulentydelse, hvor jeg kunne tage et kig på en virksomheds generelle udtryk og lave en fyldestgørende konceptstrategi primært målrettet de sociale medier og det kreative udtryk. Lyder det som noget, man har brug for eller skal jeg være mere konkret i min beskrivelse af, hvad jeg tilbyder? Jeg føler mig ikke god nok til at tilbyde hjælp til annoncering, men jeg har erfaring med at optimere kreativt og skrive gode fængende tekster! 

Bh
Anna 

P.s. Hvis nogen mangler hjælp til tekstarbejde, så har jeg tid til dette for tiden og kan også sagtens assistere på andre måder! 

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lydder umideltbart brugbart. Men vil du vaere villig til at arbejde for en del af virksomheden i stedet for kontant betaling.

Det lyder til at der hvor du vil kunne goere bedst nytte er for relativt nystarted virksomheder og vi har normalt ikke pengene til at betale for den slags konsulent ydelser uanset hvor meget vi egentlig har brug for det.

Martin

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel 

Tak for brugbart svar! Jeg kunne sagtens forestille mig at arbejde for en provisionsbaseret løn eller for en del af virksomheden. Det har jeg før gjort! Jeg er enig med dig i at nye virksomheder nok ikke har penge til en konsulent. Hvis du kommenterer, fordi du/I kunne have brug for hjælp, så kan du eventuelt sende mig en mail på: annalykkeo97 @gmail.com 

Så kan du skrive lidt om dig og din virksomhed.

Vh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

annalykkeo97 @gmail.com er nok en af de mest serise adresser jeg har set til en mentor der har mio til rådighed - hvor man bare lige skal give en masse oplysninger til - så flyder hjælpen

helt vildt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John 

Jeg tænker at du med serise mener “seriøse”. Nej, det ser muligvis ikke særlig professionelt ud og jeg kræver som sådan ikke følsomme oplysninger om nogens firma, men blot lidt basale informationer om hvad firmaet eventuelt yder 🙂 Jeg bruger ikke denne platform ofte og oplyste blot min private e-mail til en start, da jeg ikke har en konsulentemail endnu eller lignende. For at være ærlig, kan jeg ikke se, hvad mit indspark herinde har med mine penge at gøre. Jeg har ikke i denne tråd påstået at jeg har millioner på kontoen, men at jeg omsatte for millioner i et tidligere firma. Det er heller ikke løgn. 

Men tak for din konstruktive feedback, jeg vil tage det til efterretning. 

Vh

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

annaloeh:
Jeg har ikke i denne tråd påstået at jeg har millioner på kontoen, men at jeg omsatte for millioner i et tidligere firma.

Som professionel tekstforfatter ved du selvfølgelig alt om, hvordan en rubrik eller overskrift fungerer.

Din overskrift til denne tråd kan meget nemt tolkes derhen, at du gerne vil bruge en masse millioner, som du har tjent på at sælge din virksomhed, til at hjælpe andre. 

For mig ser det ud til, at det, du i virkeligheden gerne vil, er at 

1. stifte en konsulentvirksomhed

eller 

2. finde et job

Hvis du gerne vil udbyde de ydelser, som du beskriver, kan du jo bare stifte en virksomhed og så sætte salgsarbejdet i gang. Med en solgt millionvirksomhed på CV'et og en profession inden for markedsføring ved du formentlig allerede, hvordan man griber den slags an.

Jeg har lavet masser af den slags, som du forestiller dig at tilbyde. Den hårde del af det er salgsarbejdet. Markedet er der og der er fine indtjeningsmuligheder, hvis du er dygtig.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Milionfirma en rimelig intetsigende og useriøs overskrift, der virker som om du var have lidt opmærksomhed.  Hvad kan vi bruge din månelige omsætning på 700.000 DKK til, for den siger jo ikke intet om hvad der reelt er på bundlinjen.  Ligeledes er milionfirma også ret så intetsigende.  

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige at Anna kan, det hun siger hun kan :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)