Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Private Label / Co-packing - Drikkevarer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen Amino.

Jeg har sammen med en kammerat gået og brygget på et vin baseret Ready to Drink produkt.
Vi har efter længere tids forsøg fundet frem til nogle smage som vi finder interessante, samt udviklet et par design koncepts til pakke materiale og web.

Vi har egentlig også allerede kontakt til to europæiske co-packing manufactures.
Deres MOQ er dog relativt høj, hvilket vi også forventede, så ikke den store overraskelse, men vi ville meget gerne lave nogle prøve batches i mindre skala først, omkring 1-2000 enheder før vi laver en ordre på 50.000 enheder.

Derfor prøver jeg lykken her på Amino i håbet om nogen måske har kendskab til et mindre bryggeri der gør sig i så små batches.

På forhånd tak.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nødt til at forklare hvad en co-packing manufacture er, så folk har en chance for at hjælpe dig.

Et bryggeri fremstiller øl så det er nok ikke det du søger?

Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn,

Tak for dit svar.

Co-packing er i det her tilfælde, basalt set et bryggeri/blande fabrik der fylder din opskrift på dåser/flasker.

Du har ret i at et bryggeri almindevis brygger øl. Så jeg leder efter et blanderi ;)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. prøve hos Taster wine i Brøndby, de får vin hjem i bulk som de selv tapper i flasker.

Tilmeldt 25. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg havde godt set at de fandtes, men jeg kontaktede dem ikke i første omgang da jeg læste deres hjemmeside som de kun beskæftigede sin med ren vin.
Men det kunne være jeg skulle række ud til dem alligevel.

Tak for svar :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)