Hej Lappa.
Godt gået med dit nye forretningskoncept.
Jeg synes, at du skal arbejde mere med designet af hjemmesiden, og eventuelt vælge et helt andet navn til dit forretningskoncept.
JJ-electronic signalere ikke så meget omkring chat.
En hurtig tanke, som jeg ville gøre mig som webshop-ejer.
Kan firmaet levere bedre service for færre penge end vi kan gøre det i dag?
Med hensyn til, at du tilbyder det gratis, så er det ikke nødvendigvis ensbetydende med, at virksomheder vil springe med på tilbuddet.
Du skal tænke på, at du skal håndtere det mest værdifulde denne webshop ejer - nemlig deres kunder og besøgende. Så derfor ville være sikker på, at du kan håndtere dem så optimalt som muligt.
Så du skal med din hjemmeside udstråle den professionalisme og seriøsitet, der gør jeg ville overlade mine kunder og besøgende i dine hænder (eller taster
)
Og med hensyn til en demo, så er det min overbevisning, at du skal tilbyde live chat fra din hjemmeside til potentielle aftager af din service, da det er med til at give et indtryk af den type kvalitet i kan levere.
Et andet spørgsmål kunne også være, hvordan jeg sikrer mig, at I rent ressourcemæssigt kan håndtere henvendelser fra min webshop samtidig med andre webshops. Der er forskellige peaks såsom middagstid, hvor du måske skal håndtere 12-14 henvendelser på samme tid og på andre tidspunkter 3-4.
Derudover vil du formentlig skulle håndtere vidt forskellige henvendelser indenfor forskellige produkter, leveringsbetingelser, fragt og forsendelse etc etc.
Så du får rigeligt at se til. Så jeg vil være 100 % sikker på, at du kan eskalere og har ressourcerne til at kunne gøre det.
Ideen er god nok, men få pakket konceptet lidt pænere ind og få tænkt og besvaret nogle af de spørgsmål.
Hvad med jer andre, hvilke spørgsmål eller overvejelser kunne I have til sådan et koncept?