Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossist eller producent af bageudstyr og kagepynt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Jeg går i overvejelserne om at opstarte en webshop med alt indenfor bageverdenen. Altså alt lige fra udstyr, til chokolade og kagepynt.

Jeg har dog behov for hjælp til at finde en grossist eller producent som jeg kan købe varer igennem til shoppen.

Er der nogen herinde som kan hjælpe? ☺️

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg kan ihvertfald hjælpe hvis du får brug for kageæsker, kagepapir, træforme med bagepapir eller lignende.

 

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek alibaba.com. De har alt, og nok også langt billigere end du finder andre steder.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke. 
Det lyder godt. Har du en mail jeg kan skrive til og høre nærmere? ☺️

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Blomse:
De har alt, og nok også langt billigere end du finder andre steder.

Du har fuldstændig ret de har en masse billigt lort - som ikke lever på til gældende fødevarelovgivning.  I øvrigt tankevækkende som folk har det med at glemmer alt hvad der hedder moral og etik når bare de kan få en vare billigt - Kina er et diktatur! 

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 95
Fra  ServiWet Hot Towels Rental service Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte. Du kan kontakte mig på rikke.kjeldsen@serviwet.dk

Grossist for restauranter, caféer, hoteller, konferencecentre og klinikker.

www.serviwet.dk Kontakt mig på +45 40373351

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De har alt. Både billigt og ting i høj kvalitet. Jeg vil meget gerne gennemgå dit hjem for Kina producerede ting nu du spiller så hellig - aldrig kast med sten når du selv bor i et glashus. Jeg giver hende linket til verdens største platform for B2B virksomheder, så hvad hun ønsker at bruge og ikke bruge er ikke op til mig, og heller ikke dig. God dag til dig.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Jun 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:

De har alt. Både billigt og ting i høj kvalitet. Jeg vil meget gerne gennemgå dit hjem for Kina producerede ting nu du spiller så hellig - aldrig kast med sten når du selv bor i et glashus. Jeg giver hende linket til verdens største platform for B2B virksomheder, så hvad hun ønsker at bruge og ikke bruge er ikke op til mig, og heller ikke dig. God dag til dig.

 

Tak for svar ☺️. Alle svar er meget brugbare for mig som ny i hele denne forretningsverden. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Blomse:
nu du spiller så hellig - aldrig kast med sten når du selv bor i et glashus.

Sandheden er åbenbat ilde hørt hos dig - Prøv at forhold dig til sandheden om Kina og de uhyrligheder de begår overfor menneskerettigheder og miljøsvineri, frem får at angribe mig!  Du vil vel ikke benægte at Kina er i diktatur?   Derfor skal man da som et anstændigt menneske forsøge at undgå at handle med Kina ligesom vi ville gøre overfor alle andre diktature.   

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)