Man skal selvfølgelig kunne dokumentere alt med bilag osv, men udover indtægter og udgifter, er der så krav til, at man udarbejder balance, passiver, aktiver osv? Eller er det nok at udregne sine indtægter, udgifter og så betale overskuddet af dette?
Mvh.
Gloove.dk - En alternativ og billige måde at flytte på. Gloove.dk - Vi flytter i hele Danmark.
er der så krav til, at man udarbejder balance, passiver, aktiver osv?
først, når du har omsætningen over 300 000 om året. Her skal udfylde du de værdier ved skatangivelse - stadig ingen krav om revisorbistand.
der mener jeg alene du taler om hvad man skal angive skattemæssigt. Kravet er, at man følger bogføringsloven som bla.a omtaler åbningsbalance mm og taler om, at man skal følge "almindeligt anerkendte principper.
Uden en balance er regnskabskontrol så tæt på umulig som noget, så JO man skal føre regnskab og BØR helt sikkert have en balance til kontrol for korrekthed