Der er et kontor ledigt, det står i hvertfald tomt, lige ved siden af mit eget. Det passer meget godt til din beskrivelse ang.str. og køkken. Det ligger dog på Vennemindevej på Østerbro, så det er måske for langt væk? 4A stopper næsten lige ved døren.
Ja, det er den helt sikkert.. Men jeg vil lige prøve at få fat i udlejers nummer, for så kan du jo bar ringe. Jeg kan nok få fat i det i morgen, så du må lige hænge på indtil da
Sorry, svedte helt ud at jeg skulle svare her. Lokalerne var lige blevet udlejet, de havde ellers stået tomme i laaang tid. Desværre. Har du fundet noget?
Lidt om vores lejemål.Vi har et kontor som vi dele med et grafisk firma på 185 m2 i Bredgade. Kontoret er delt i to separate dele med et stort fællesrum, køkken, toilet, PC rum og gårdhave. Andelen der er til leje, er på 49% af lejemålet. Der er tre rum et stort og to mindre, samt fællesarealerne.Prisen er på andelen er ca. 12000 + ca. 4000 i forbrug med rengøring.Kontorerne er flotte i gammel stil, nyistandsatte med stuk og plankegulve.
Hvis du er interesseret, er du velkommen til at komme forbi.