Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en nystartet webshop, som sælger smykker med indgraveret tekst i.
Jeg har allerede en dropshipping aftale med en leverandør, men der er kun få produkter at vælge imellem.
Jeg er derfor på udkik efter endnu en leverendør, men jeg har meget svært ved at finde nogen.
Er der mon nogen der har et tip til hvor jeg kan lede efter en dropshipping leverendør af smykker med navne på?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 13:25

Hey har du prøvet Aliexpress.

Jeg arbejder ikke for Aliexpress, og får ej heller så meget som En krone ud af at henvise til dem.

De er bare verdens største dropshipping leverandør. Husk at lave en smule research på de leverandører du finder derinde så du ikke bliver snydt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47170
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:35

Lurks in the dark:

Hey har du prøvet Aliexpress.

Jeg arbejder ikke for Aliexpress, og får ej heller så meget som En krone ud af at henvise til dem.

De er bare verdens største dropshipping leverandør. Husk at lave en smule research på de leverandører du finder derinde så du ikke bliver snydt.

det er ikke let. Dels er priserne der ikke meget forskellig fra det som alle kan købe til fra Kina selv - dels kommer varen jo så fra Kina = kunden skal til at betale moms og told og gebyr ved ankomsten til Danmark, og det dræber mange dropshipping leverandører, da kunderne ikke vil rode med den ukendte udgift + masser bliver så enten ikke afhentet i tolden og går retur til aliexpress leverandører der bliver sur, eller til trådstarter som er sælger og nu skal refundere hele prisen inkl told og moms og hele balladen, og så står med varen hjemme hos sig selv

Dropshipping fra andet end EU er noget møj http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html ganske som det er at dropshippe ud af EU

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 20
Skrevet kl. 22:37

Jeg har faktisk set på Aliexpress. Jeg har også fundet en leverendør, som shipper fra UK.

Kan dog ikke helt gennemskue om de giver lige så mange problemer, nu hvor de ikke længere er med i EU.

Tilmeldt 28. Dec 20
Skrevet kl. 22:38
Jeg har faktisk set på Aliexpress. Jeg har også fundet en leverendør, som shipper fra UK.

Kan dog ikke helt gennemskue om de giver lige så mange problemer, nu hvor de ikke længere er med i EU.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47170
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16

det vil det gøre - der vil være dansk moms på ved ankomsten til DK for kunden - og du får mange retur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)