Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger finansiering/ investorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at købe et virksomhed som en god og Solid indkomst men mangler finansiering min egen bank finansieret ikke til køb af virksomhed

Finansiering er på 500.000 så kan jeg finansiering resten hos sælger Men det kunne være godt at finansier det hele hos en
så vil beløbet være 900.000 så får jeg også varer med

Men at skaffe sådan et stort beløb til finansiering er ikke så nemt har prøvet en del forskellige
Håber I kan hjælpe mig herinde hvad jeg kan gøre

Det er sådan at butikken Jeg ønsker at købe allerede har god overskud så jeg kan leve af den fra dag et

Skriv endelig hvis I har nogle spørgsmål håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en løsning har snakket med sælger Han ønsker startkapital på 500.000

Skriv også gerne vis du har svaret på mit problem

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen

Jeg vil mene at du nok skal komme med et par hundrede tusind selv fra din opsparing, sælg noget eller belån dit hus.

Dernæst kunne du overveje at gå sammen med en aktiv eller passiv investor, eller måske prøve at lave en aftale med sælger at han får dine 200.000 kr nu, og at i derefter laver en langsom overdragelse, hvor begge putter arbejde i, men han beholder overskuddet, og at du på den måde langsomt finansierer overtagelsen af firmaet - jeg tænker måske en periode på 6 måneder eller lignende.  

Tilmeldt 14. Dec 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :


HEJ KAN TILBYDE VIRKSOMHED MED SAMME START INDKOMST ....






MVH.

SOC

SENA







Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Senagroupbase1 Det lyder interessant🙂

Har du lyst til at uddybe det lidt af det du tilbyder??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)