Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk regnskabsprogram med "Recurring Auto-Payment" funktion?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Ville bare høre, om der findes nogle danske regnskabsprogrammer med denne funktion? Indtil videre har jeg kun fundet den på hellobonsai.com. 

Det er blot en funktion til automatisk opkrævning. Kunden betaler første gang med sit kort, og så kører det ellers bare i den periode, man har angivet. Derudover kan kunden også altid stoppe abonnementet. 

Jeg synes ikke jeg har kunne se denne funktion hos hverken Dinero, E-conomics eller Billy. Det nærmeste de kommer er at sende faktura ud automatisk.

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det privat-kunder hvor fakturaen ikke er så vigtig, men hvor du ønsker at trække pengene automatisk?

Prøv at kigge i retning af 'MobilePay Subscriptions'.

vh

Steffen Jensen

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er private kunder, og faktura skal bare leve op til de krav, der nu engang er til faktura.

Har MobilePay Subscriptions ikke styr på at lave faktura?

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et regnskabs program du skal have fat i, for der er vist ikke nogle ikke regnskabs programmer som automatisk kan haeve penge.

Du har brug for noget saa som reepay.com (De er danske). De kan styre Recurring Auto-Payment for dig, og de har integration med de fleste regnskabs programmer saa de automatisk kan oprette en faktura hver gang de tager penge.

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, Reepay ser rigtig godt ud, og ser de har integration med de fleste regnskabsprogrammer. Tak for hjælpen!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du egentlig kigget på Stripe? Meget fin kundestyring herunder abonnementer og automatisk kreditkorttræk.

Jeg ved ikke om det er værd at integrere med et regnskabssystem, men det er i den grad muligt. Jeg vil f.eks. kunne tilbyde at lave en sådan en integration på konsulentbasis mellem f.eks. Stripe og e-conomic. Måske er der noget derude i forvejen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)