Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Best practice for handel med brugte varer!??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en tøj webshop, og er i gang med at flytte til et lokale, hvor vi også vil have faste åbningstider. I den forbindelse har vi overvejet at lave en afdeling med brugt tøj, som også skal kunne købes online.

Jeg ved hvor lang tid det tager at bogføre leverandørfakturaer, oprette varenumre mv samt oprette produktsider i WooCommerce. Tænker at det bliver et ‘knokkelarbejde’ hvis man skal igennem samme proces for hvert lille ‘unikke’ stykke tøj i brugt afdelingen (fordelen ved vores nye varer er jo at vi ofte kan bruge en woo produktside i årevis). 

Er der nogen der har erfaringer, som ved hvordan man smartest kommer omkring det? Det bliver ret hurtigt komplekst i mit hovede, da alt skal oprettes online, ‘leverandørerne’ (folk der indleverer deres brugte tøj) skal have konto, hvorfra deres ‘cut’ skal udbetales og alt skal afstemmes og bogføres... eller hvad? Er der nogen der har et ‘best practice rundown’ der tager højde fra hele processen lige fra annoncering/produktside (vi har en woo shop), til afregning med ‘leverandørerne’ til bogføring (vi bruger e-conomic).

Jeg har tænkt om vi skulle bruge et selvstændigt cvr? Evt en selvstændig URL? Ellers måske bare en sektion i den eksisterende shop... nogen der har erfaringer de vil øse af!?

Tak!

Flexy.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)