Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med salgstalent søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Efter at have mistet mit arbejde pga. corona krisen har jeg overvejet om det er tiden man skal gå all in og blive sin egen. Jeg har været fritids iværksætter igennem mange år, også fuldtids ind imellem. Jeg er bare nået frem til den konklusion at jeg ikke er sælger typen på den lange bane. Jeg mister interessen for at jagte salg hele tiden, sådan er det, det kan man ikke lave om på. Måske leve med det, men.
Jeg er helt klart mere den praktiske type der kan se udfordring i at få produceret nogle kvalitets varer til lave priser. Derfor vil jeg gerne starte en produktionsvirksomhed indenfor emballage.
I den her corona tid syntes jeg tiden er kommet til vi skaber nogle industri arbejdspladser i Danmark igen. Tænker på miljø belastningen af vores varer. Ikke bare importere tingene fordi det er nemt. Der skal være ordentligt arbejde til alle typer mennesker i Danmark. Lad os tage noget af det tilbage, vi kan godt selv.

Derfor tænker jeg på. Findes der en derude der er det modsatte af mig? Har lyst til at bestemme over sin egen hverdag. Har forstand på, og lyst til at sælge, udvikle et marked for produkterne, måske har erfaringen og kender kunderne i forvejen. Jagte ABC (always be closing) 24/7?
Hvis man har det, er der ingen tvivl om at potentialet i min forretnings ide er stort og ingen vil være mere konkurrencedygtige end os.

Hvis du syntes det er dig vil jeg rigtig gerne høre fra dig i en privat besked, så tager vi den derfra.

God jul og Godt nytår til jer alle.

De bedste hilsener.
Production Guy
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)