|
Fint med nogle flere gode råd – tak for det Brian. Tillykke med din succes, og jo jeg vil da også gerne sælge mange e-bøger en dag. Jeg prøvede også lige dit link.... måske din webhost holder tidlig påskeferie? Jeg har nu været inde på din side før og jeg kunne godt finde på at købe din e-bog i forbindelse med et andet projekt jeg har gang i. E-pusher kommer man vel heller ikke uden om i den forbindelse. Skal starte en webshop, men nu én ting af gangen... |
Så kan du måske bruge (aff.) e-Junkie - det har jeg brugt i starten, da PBS endnu ikke havde smølet sig færdig... der er processen, at man uploader sin pdf til e-junkie og så får du et link, som folk kan købe din bog igennem... Der kan folk betale med mastercard, visa og paypal, plus noget andet udenlandsk..
Der er ingen gebyrer på... det eneste du betaler er 5 dollars i måneden... og så kan du have 10 produkter til salg...
se løsningen på mit website (som kører igen), vælg mastercard...
Det har fungeret helt suverænt for mig og du kan sætte "discount" koder op, du kan sende nyhedsbreve, opdateringer (koster dog lige et engangsbeløb) og alt det der... du kan også sætte et affiliateprogram op for din bog, men det fungerer ikke helt så godt som ex partnerads eller andet...
Men det er helt klart anbefalesværdigt...
Bliv gratis medlem