Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal til betalingsside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.
Jeg skal lave en medlemsskabsside som skal kræve månedlige betalinger.

Jeg har tænkt på et site bygget på www.dotnetnuke.com som har en integreret paypal løsning.
Vil det være okay for danske kunder?

Hvad er jeres erfaringer?

Hvilke procenttal af danskere bruger VISA Dankort? Som vel er det eneste der kan benyttes. Og så mastercard.

På forhånd mange tak for jeres svar.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:49

Den generelle anbefaling når vi snakker forretning og paypal er at undgå det ... der florerer skrækhistorier om at man ikke kan få udbetalt sine penge, de ignorerer henvendelser og nægter at udbetale pga. simple procedure fejl mv.

Tænk dig ihvertfald meget godt om før du bruger dem ...

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:52

Paypal er glimrende. Men så snart kunder vælger at betale, bliver det overført til en engelsk side, så det skal du jo bare have med i baghovedet. Men det burde ikke være noget problem.

Jeg ville klart anbefale paypal. Det er jo også sikkert for kunden, for når de først er tilmeldt paypal, behøver de aldrig give deres kreditkort oplysninger ud til andre, så længe paypal er en betalingsmulighed.

Jeg tror at det er størstedelen af danskerne der bruger Visa Dankort og Mastercard, når de handler via nettet. Jeg tror ikke der er mange der ikke har den mulighed, men det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig for klog på, når jeg ikke ved det. Smile

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 00:00

mcsolutions:

der florerer skrækhistorier om at man ikke kan få udbetalt sine penge, de ignorerer henvendelser og nægter at udbetale pga. simple procedure fejl mv.

Jeg vil da gerne se dig køre en payment processor med over 164 millioner kunder/konti, uden at der "florerer skrækhistorier" på nettet Big Smile

Jeg har brugt dem stort set siden de åbnede før årtusindeskiftet.. idag har jeg utallige transaktioner hver måned via paypal og bruger dem også som payment processor på de hjemmesider jeg har. Jeg har aldrig oplevet dem begå én eneste fejl eller ikke besvaret en mail eller givet en fantastisk kundeservice support! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05

gutter. Fedt med de hurtige svar.
Jeg tror jeg laver integrationen med paypal.

Erfaringer med dotnetnuke?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:14

Greyzone:
Jeg har tænkt på et site bygget på www.dotnetnuke.com som har en integreret paypal løsning.
Vil det være okay for danske kunder?

Det kommer an på hvilket kundesegment du har. Er det Hr. og Fru. Danmark, du vil have fat i , så duer paypal ikke rigtigt, for de kan ikke overskue at de lander på en engelsk side og skal indtaste deres VISA kortnummer der. Er det derimod unge samt folk med en vis ITkendskab, så er der ingen problemmer, de kan sagtens finde ud af bruge PayPal

Mht. de skrækhistorier, som Mikkel skrev om , er ikke noget jeg kan nikke genkendende til, jeg har privat brugt paypal i masser af år, i det seneste år har jeg endda brugt dem ret heftigt, jeg har også brugt dem til mit firma i et halvt år, og der har til dato ingen problemmer været

min anbefaling til dig er, at du sagtens kan starte op med Paypal, men på sigt bør du få en PBS løsning

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 00:19

Henrik Nielsen:

Det kommer an på hvilket kundesegment du har. Er det Hr. og Fru. Danmark, du vil have fat i , så duer paypal ikke rigtigt, for de kan ikke overskue at de lander på en engelsk side og skal indtaste deres VISA kortnummer der.

Så ku man måske kombinere det lidt? Ewire.dk er jo ganske dansk, såfremt der skulle komme en Hr. eller Fru. Danmark forbi :)
De koster jo så også lidt ekstra, men kunne være en udmærket løsning.

Men hvis det er programmering og al sådan noget, mon så ikke det mest er unge? Og så er paypal, som du nævner Henrik, en helt fin løsning.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:20

Der findes ganske valide skrækhistorier på nettet og de er rigtige nok.

Når det er sagt har jeg dog selv benyttet paypal en hel del og det virker ganske glimrende.

Det man skal passe på med er hvis man modtager beløb i forskellige valutaer og herefter overfører til DK så ryger der en del skjulte gebyrer på i form af vekselkurs forskel.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Skrevet kl. 00:29

Igen, med så mange millioner kunder er det nok mere eller mindre umuligt ikke at begå nogle fejl. Så selvfølgelig er der valide skrækhistorier, men som I alle erfarne brugere siger herinde, så virker det glimrende for jer, ligesom det gør for mig.

Hvad angår de "skjulte gebyrer", det er vel ikke paypal, men generelt alle payment processors, når man vælger at modtage diverse valutaer ik? Smile

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:06

Når du henvender dig til danskere, så vil jeg anbefale at du har Ewire da det er dansk, hvor brugerne kan indbetale via bankoverførsel, det er danskere vist glade for.

Vedr. Paypal kan jeg fortælle, at jeg måned efter måned får penge igennem dem, og det kører fint, det er blot trist at skulle betale gebyr (vist 1,5%) til Paypal hver gang der kommer penge. Da jeg også har læst gamle skrækhistorier om Paypal så sørger jeg for ikke at have flere tusindede kroner stående dér.

En tredje netbetalingsløsning er Moneybrookers som jeg ikke har problemer med og godt tør have over 20.000 kr. stående hos.

Dankort er det mest udbredte. Der er vist ikke mange danskere som ikke har et Dankort, det er den absolut mest udbredte betalingsløsning. Der findes dem, som ikke tør bruge Dankort på nettet, men som hellere vil betale via bankoverførsel, måske Ewire løser dét problem.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)