Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal til betalingsside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Profit:

Vedr. Paypal kan jeg fortælle, at jeg måned efter måned får penge igennem dem, og det kører fint, det er blot trist at skulle betale gebyr (vist 1,5%) til Paypal hver gang der kommer penge.

Ja, man betaler gebyr til paypal hvis man får indbetalinger. Får man ikke nogen indbetalinger, så betaler man ingenting.
Der skal du altså lige huske at man betaler altså 1.000kr om året til Ewire, + 10% ved indbetalinger under 14kr og 1,4kr + 0,1% ved indbetalinger over 14kr, så Ewire er bestemt heller ikke uden gebyrer!

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 10:20

Greyzone:

gutter. Fedt med de hurtige svar.
Jeg tror jeg laver integrationen med paypal.

Yes, fedt, men vær opmærksom på mails som denne, aldrig klik på links i mails. Gør det til en vane at skrive adressen i browseren og logge sikkert ind. Jeg har lige modtaget denne og den ligner godt, men de prøver bar at få fat i mit password.

Jeg har deaktiveret de falske links i mailen, men man kan altid se at den er hel gal når man holder musen over linket og den peger til en eller anden hjernedød adresse. De der fishere gir vist aldrig op Big Smile

paypal <contact@paypal.net> 
til mig

PayPal

PayPal Plus Credit Card
PayPal Money Market Fund
And more!

Learn More
PayPal Resources
Ways to use PayPal
Forgot your password?
Stores that accept PayPal

Stay Safe Online
ID theft protection resources
How to spot spoof emails
Get tools to protect yourself
Free credit alerts

Tip
Protect Your Computer
Use up-to-date protection software and unique strong passwords. Learn more.

Take Control of Your Money

https://www.PayPal.com/

As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system. During a recent screening, we noticed an issue regarding your account.

Case ID Number: PP-177-706-064

We have reason to believe that your account was accessed by a third party. Because protecting the security of your account is our primary concern, we have limited access to sensitive PayPal account features. We understand that this may be an inconvenience but please understand that this temporary limitation is for your protection.

To update your PayPal records click on the following link:

http://www.paypal.com/us/

For your protection, we have limited access to your account until additional security measures can be completed. We apologize for any inconvenience this may cause.

This new security statement will helps us continue to offer PayPal as a secure and cost-effective payment service. We appreciate your cooperation and assistance.

Sincerely, The PayPal Team

https://www.PayPal.com/
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and choose the Help link located in the top right corner of any PayPal page.

PayPal Email ID PP295

Copyright © 1999-2007 PayPal. All rights reserved.
Information about FDIC pass-through insurance

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:37

Det er vist et par år siden jeg har brugt Ewire, jeg kender ikke de gebyrer. Det var ikke meningen at fremhæver Ewire som gratis, men blot en mulighed der måske mere taler til danskerene. Jeg undskylder, hvis Ewire fremstod som en gratisløsning. Jeg har søgt kun at skrive om noget jeg har forstand på, og gebyrene til Paypal er noget jeg betaler flere gange om måneden og derfor husker.

Min brug af Moneybrookers koster 1,80 US Dollars når jeg hæver penge derfra til min danske bankkonto, om jeg tør ikke love at andre ikke betaler mere. 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)