Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på bogholder

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Malmø
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara.

Det lyder noget absurd med de krav jeres tidligere bogholder havde i forhold til bilag.

Jeg kan ikke svare på, hvordan andre gør det, men jeg hjælper mine kunder med det de ønsker hjælp til. Det kan både være fakturering, e-boks, den almindelige bogføring, afstemning, rykkerprocedure samt lønadministration. 

Men vi er jo alle forskellige og har forskellige ønsker, behov, tid, viden og lyst. Og det skal der jo også være plads til 👍😃

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

SaraSIlverbeerg:
Vores bolholder som vi betale 50 k om året til ville have alle bilager sorteret i mapper i rækkefølge efter et kontoudtog, så at han efterfølgende kunne bogføre dem der fra i navtion (tror jeg de hedder).. Det tog os mere tid at sortere bilagene på hans måde, end hvad vi gør nu; scanner ind alle bilager og placere den rette bogføringskode på i e-conomics. Når året er omme har vi en revisor der vil tjekke de bilager vi ikke kender sætte den rette bogføringskode på og efterfølgende lave årsregnskabet.

Så det er ikke sikkert at det bliver mere effektivt med en bogholder. Du kan jo ikke få din bogholder til at logge ind på din eboks og mail med fakturer osv. vel?

Vi har en håndværkerbiks med ca. 300 transaktioner i måneden.

Nej, det siger jo sig selv, at i skal "fodre" bogholderen med de informationer han/hun skal ordne. Men det tyder mere på, at i havde fundet jer en dårlig bogholder med mærkværdige krav. Nu kan du eksempelvis læse Michelle Böös Gilsdal svar, som rent faktisk fortæller dig, at hun netop GØR de ting du mener, at du ikke kan få en bogholder til

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)