Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på bogholder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 28. Aug 16
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej 

jeg er overvejer at få en bogholder/revisor til at stå for bogføring af løn i mit firma, jeg står også selv for faktura osv, men synes der går for lang tid med at bogføre løndelen

jeg har 3 ansatte der er 14 dagslønnet og de får løn igennem dataløn og jeg har economic som regnskabsprogram

hvad skal jeg cirka forvente af pris for bogføring af dette 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke bare få dataløn til at overføre posteringerne til e-conomic?

Der er jo mange posteringer, så det er der nok ikke nogen der gider taste manuelt alligevel hvis man kan slippe...

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænkte præcist det samme. :-)
Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi betalte 50 000 om året for bogholderi, 350 kr/h.. Tror det er antal posteringer der vil afgøre det hele... Vi hat maaaange posteringer, vi har dog startet med at gøre det selve da vi synes de var lidt mange penge x) Det er jo ikke helle lige til for en bogholder at finde bilgaer frem og taste det hele ind, som det er for os. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

SaraSIlverbeerg:

Vi betalte 50 000 om året for bogholderi, 350 kr/h.. Tror det er antal posteringer der vil afgøre det hele... Vi hat maaaange posteringer, vi har dog startet med at gøre det selve da vi synes de var lidt mange penge x) Det er jo ikke helle lige til for en bogholder at finde bilgaer frem og taste det hele ind, som det er for os. 

Det er korrekt. Men en bogholder - burde - kan i hvert falde gøre tingene noget hurtigere end man selv ville kunne. Det der er i det, er jo om det er pengene værd på den måde, at du sparer ekstremt meget tid ved at få en bogholder til det. Når du får en bogholder til, at ordne bogføringen og posteringerne, så kan du fokusere på det DU er god til. Men det er selvfølgelig problematisk hvis ikke man har penge til det. Men jeg vil absolut hellere betale ved kasse nummer 1 for en bogholder i stedet for, at gøre det selv når det overhovedet ikke er der mine stjernekompetencer ligger.

Nu er jeg medlem af Dinero og selvom det gør tingene nemmere og lettere, så betaler jeg GERNE en bogholder for at gøre det "beskidte arbejde" for mig. Jeg er for langsom og jeg udskyder det hele tiden, da jeg HADER bogføring. 

Jeg får 100x mere ud af det med en bogholder. Jeg skal ikke tænke på det jeg hader, at gøre og kan derfor fjerne fokus fra den (markante) del.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

SaraSIlverbeerg:
Vi betalte 50 000 om året for bogholderi, 350 kr/h

Det lyder da umiddelbart af mange penge,  men for at vurdere prisen er rimelig skal man kende antallet af bilag.

Fra Larsen
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

jeg bruger selv http://flkontorservice.dk/ hun er super dygtig og billig, 275 i timen + moms. hun er lige startet som selvstændig. så hun har tid i kalenderen, og man kan altid få fat på hende, ikke en af dem der er svare når man har brug for det. hun har et strikfirma under sig hvor hun laver løn for 5 ansatte, så har hun 2 enkeltmands virksomheder. en tømmer og en webshop, hun også står for. så er hun meget real med timer (kan altid aftales en fast pris også), hun er en der får tingene for hånden. send hende en mail eller giv hende et ring, jeg er sikker på i begge ville blive glade for den løsning. God weekend.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler, at du får dig et tilbud fra Vivi i www.contabilia.dk
Hun er god og fair.

Hans

Fra Malmø
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo.

Hvis du er interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig for et uforpligtende tilbud på enten michelle@gilsdal.dk eller 31197588 og så kan vi finde en prisløsning, som passer lige netop dit behov.

Med venlig hilsen

Michelle Böös Gilsdal

www.gilsdal.dk

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores bolholder som vi betale 50 k om året til ville have alle bilager sorteret i mapper i rækkefølge efter et kontoudtog, så at han efterfølgende kunne bogføre dem der fra i navtion (tror jeg de hedder).. Det tog os mere tid at sortere bilagene på hans måde, end hvad vi gør nu; scanner ind alle bilager og placere den rette bogføringskode på i e-conomics. Når året er omme har vi en revisor der vil tjekke de bilager vi ikke kender sætte den rette bogføringskode på og efterfølgende lave årsregnskabet.

Så det er ikke sikkert at det bliver mere effektivt med en bogholder. Du kan jo ikke få din bogholder til at logge ind på din eboks og mail med fakturer osv. vel?

Vi har en håndværkerbiks med ca. 300 transaktioner i måneden.
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)