Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til webshop med kvindetøj søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Nadia Am Skrevet 27-11-2020 kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 1 person
Jeg søger en samarbejdspartner til at starte en webshop op.
Jeg har længe drømt om at eje min egen virksomhed - der sælger tøj primært til kvinder. Jeg søger derfor en kvinde med de samme drømme og sans for mode. Hvis jeg skulle være så heldig at der er en herinde der går med den samme ide, hører jeg meget gerne fra dig.
Fra Brørup
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 1903
Mickey Skrevet 27-11-2020 kl. 20:10

Nadia Am:
Jeg søger en samarbejdspartner til at starte en webshop op.
Jeg har længe drømt om at eje min egen virksomhed - der sælger tøj primært til kvinder. Jeg søger derfor en kvinde med de samme drømme og sans for mode. Hvis jeg skulle være så heldig at der er en herinde der går med den samme ide, hører jeg meget gerne fra dig.

Den drøm er der mange der har, og der er ikke noget direkte til hinder for at starte op.

Hvis du er seriøs om at starte op med en partner, skal du nok skrive noget mere om hvad du vil bidrage med og hvad du forventer en evt. Partner bidrager med. Herunder ikke mindst økonomisk.

Derudover, er det vigtigt at have for øje hvad du er op imod. Det er en gunstig branche, men der er nogen MEGET store spillere på markedet. Spillere med ufattelige mængder annoncekroner og brands alle kender (på godt og ondt) .

Men kan du/i skille jer ud i mængden med noget unikt kan det selvfølgelig lade sig gøre.

Held og lykke.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 420
Henrik Andersen Fra  Pilanto Skrevet 27-11-2020 kl. 20:44

Hvad er grunden til at det skal være en webshop? 

Du kan evt. også prøve af om det er noget for dig ved at starte et affiliate projekt. Det kan være ret svært at få succes med en webshop. Hvis du kan få den nødvendige synlighed med et affiliate-site, så kan du måske også oprette en webshop Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere