Jeg har længe gået med drømmen om opstart af egen webshop. Jeg ønsker at forhandle tøj og måske accessories. Det først nu her jeg er begyndt at søge rundt på de forskellige ting, men jeg kan fornemme man skal have styr på sine leverandør osv. Derfor ville jeg høre om nogen kunne hjælpe mig med, at finde ud af hvordan jeg finder leverandør af tøj osv, til min evt. webshop. Jeg vil gerne se hvad de forskellige firmaer har, at tilbyde osv så jeg kan blive klogere på det hele:) håber i kan hjælpe.
Vi har brugt LinkedIn til at finde leverandører. Vi sælger også tøj og accessories. Og så kan det klart anbefales at tage ud og besøge dem. Men hvis du skal sælge tøj på nettet bliver leverandører næppe din største udfordring.
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.
Jeg vil anbefale, at du først bliver skarpere på dine tanker, inden du overhovedet kaster dig ud i noget: du tænker i detaljer, før du har lavet skitsen færdig. Du siger "jeg drømmer om at starte en webshop" og "sælge tøj og MÅSKE accessories". Find først ud af, hvad du vil sælge. Eller faktisk: find først af, HVORFOR du overhovedet vil sælge noget. Derefter HVORDAN (og jeg tænker ikke webshop/fysisk butik, men "ved at være billigere end alle andre" eller "ved at yde en service andre ikke tilbyder"), og derefter HVAD. Når du har dét på plads, er det en god idé at begynde at tænke detaljer, som hvordan kunderne skal finde dig, hvem du samarbejder med, hvordan du vil håndtere transport: the 7 P's: product, price, place, promotion, personnel, presentation, physical distribution.
Jeg vil anbefale, at du først bliver skarpere på dine tanker, inden du overhovedet kaster dig ud i noget: du tænker i detaljer, før du har lavet skitsen færdig. Du siger "jeg drømmer om at starte en webshop" og "sælge tøj og MÅSKE accessories". Find først ud af, hvad du vil sælge. Eller faktisk: find først af, HVORFOR du overhovedet vil sælge noget. Derefter HVORDAN (og jeg tænker ikke webshop/fysisk butik, men "ved at være billigere end alle andre" eller "ved at yde en service andre ikke tilbyder"), og derefter HVAD. Når du har dét på plads, er det en god idé at begynde at tænke detaljer, som hvordan kunderne skal finde dig, hvem du samarbejder med, hvordan du vil håndtere transport: the 7 P's: product, price, place, promotion, personnel, presentation, physical distribution.