Jeg har næsten underskrevet en leasingaftale på en Peugeot 607 2.2 Indreg. 2001 - kørt ca. 101.000 kilometer
Er der nogen der har nogle erfaringer med selskaber der er billige |
Bilforsikring - Nogen gode forslag
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Jeg kan kun anbefale Vestjylland Forsikring, hvor både firma og privat er forsikret. Eksempelvis kunne de give en bedre dækning på forsikringerne til firmaet, til en 1/3 af prisen hos Tryg, hvor vi var forsikret tidligere. Eneste negative for nogen, kan være at de ikke tegner forsikringer i mere risikobetonede områder af landet. Eksempelvis kunne jeg ikke få en indboforsikring i Århus da jeg læste der, da de vurderede der var større risiko for indbrud og tyveri af min cykel, end her i Videbæk i Vestjylland. Det er dog næsten 10 år siden, så mon ikke de har ændret politik på det område.
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Hej Eric, Mht. GF så mener jeg ikke at de forsikrer erhvervsbiler - det er vist kun private der kan forsikres gennem GF.
Har du prøvet Rasmussen Assurance? De skulle vist være blandt de billigste på markedet, men jeg har aldrig selv fået en bil forsikret hos dem. Er der nogen der har erfaringer med dem?
mvh Carsten |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)