Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til test og gennemgang af hjemmeside :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vi er næsten lige blevet færdige med vores hjemmeside, og da jeg selv stået for design og udvikling af den, kan man hurtigt stirre sig blind på ting som måske ikke helt virker efter hensigten. Så hvis i gider bruge 5 min på at kigge på hjemmesiden og komme med alt det feedback i overhovedet magter, så vil jeg sætte stor pris på hjælpen.

Link : naturboks.dk

Tak og god weekend når i kommer dertil

Vh Kasper

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have læst korrektur på den, der er mange sproglige fejl. 

Hvorfor kan den lille pakke ikke gøres vegansk? Er det ikke samme produkt som i de to store pakker?

Under "Hvem Er Vi?" få taget nogle billeder af holdet bag, det giver troværdighed. Lad være med at tage dem med en iPhone foran en murstensvæg eller et sengelagen, brug en dygtig fotograf og lad det koste lidt - det er godt givet ud :-)

"Løsninger til erhvervskunder" den side er sku lidt kedelig, ligesom "Kontakt", brug lidt af den kreativitet i har brugt på forsiden til at pifte undersiderne op også :-)

FAQ - Harmonikavisningen fungerer ikke, med så lidt tekst syntes jeg bare i skal vise det hele på en gang.

Flere billeder på jeres instagram, mange flere :-)

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper

Jeg ved ikke hvorvidt du har tænkt over sikkerheden (det er min kæphest!). Men du mangler en del på det område.

Hvad er det for et platform du kører med? Kan se det er et system der kører på ASP.NET - det kan både være godt og skidt.

Jeg har ikke så meget forstand på udseende, men det forekommer mig at websitet kører lidt langsomt. Det er nok pga. store billeder og en stor mængde javascript der bliver læst ind fra starten.

Hvis jeg var dig (men jeg er ikke dig) ville jeg starte forfra med et andet system - men det bunder nok også i at jeg ikke kender det system du bruger, hvad end systemet hedder :)

Albert

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak fordi du har taget dig tid til at kigge på hjemmesiden.

1. Kan du give et eksempel på en sproglige fejl? Teksterne skulle gerne være kigget igennem.

2. Basis pakken indeholder kun produkter som allerede er Vegansk. Derfor kan man ikke tilvælge det.

3. Hvem er vi/erhverv/kontakt... er helt enig og vi arbejder på det :)

4. FAQ, det kan jeg give dig ret.

-----------------

Håber du lige vil svare på et par ekstra spørgsmål:

1. Da du kiggede på siden, fangede du at man fik en overraskelse med i de 2 store pakker til en mindsteværdi af 100 kr?
2. Fangede du at vi donere et beløb, hver gang du modtager din pakke?

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert

Tak fordi du har kigget på hjemmesiden.


Det er korrekt at hele hjemmesiden er bygget op i asp.net og Umbraco 8 som CMS system. Kan du oplyse lidt om hvad du tænker er et sikkerhedsproblem på siden?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formodede Umbraco men jeg ved for lidt om ASP.NET og systemer dertil. 

Jamen hvis jeg husker rigtigt så mangler du de typiske ting, Simply-kunder ofte mangler. Ikke et ondt ord om Simply, i øvrigt, det er ikke deres ansvar og de er ret gode til at hjælpe. Men det er ting som DNSSEC, x-frame options, cipher order mv.

Kontakt mig via pb, mail (albert@computernoerden.dk) eller telefon (70200930, ma-fr 9-18) hvis du vil høre mere.

Albert

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Lauritsen:
Kan du give et eksempel på en sproglige fejl? Teksterne skulle gerne være kigget igennem.

Eksempelvis er der en halv sætning i boksens: Desuden donerer vi et beløb, som

og på sliden skal hverken "Redde Regnskoven" eller "Rense Havet" begynde med store bostaver.

Kasper Lauritsen:
Basis pakken indeholder kun produkter som allerede er Vegansk. Derfor kan man ikke tilvælge det.

Hvorfor står det der ikke?

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den overordnede struktur i din forside er virkelig god - well done.

Der er dog ting og elementer du mangler som kan give dig et lidt større opløft.

1. Du mangler social proof. Jeg havde tilføjet en anmeldelse under din "Fortæl mig mere" knap above the fold. Derudover bør du indsætte en karousel med anmeldelser over din sektion med regnskoven og havet.

2. Jeg havde nok også tilføjet 5 benefits above the fold, som lyn hurtigt hjælper dig med at fange kundens opmærksomhed.

3. Du bør ændre dine CTAs farver til noget der skiller sig ud fra siden. Dit mål er at lede dine kunders syn imod dem, og de bør derfor være en anden farve end resten af temaet. Prøv evt. orange.

Særligt med social proof kan du løfte din konverteringsrate markant.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver nød til lige at høre lidt mere om din sikkerheds aspekter omkring asp.net, samt hvad der lige præcis skulle være skidt ved at køre på nettop en asp.net platform vs de andre du tænker på.

Og hvilket system ville du vælge frem for Umbraco ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Albert van Harten:
Jeg formodede Umbraco men jeg ved for lidt om ASP.NET og systemer dertil. 

Der er intet i vejen med at køre Umbraco (og dertil ASP.NET) - men det kan være at det er din alm. skepsis overfor en Windows platform :D Lige nu arbejder de faktisk på at få Umbraco over på .NET Core så den kan køre på en Linux.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)