Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere salg til piger der er kvinder.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du sælge mere til de friske piger, der ligner og ER kvinder? Alt for mange kataloger og reklamer bejler til deres potentielle kunder, ved at benytte supertynde og unge modeller i deres annoncering. Det kan vi ”piger” i vores bedste alder ikke altid forholde os til. Så hvorfor ikke tage konsekvensen…? Brug en pige som model, der rammer målgruppen! OG FÅ MERE SALG! Jeg er en ung og naturlig pige på den alder. Du kan se billeder af mig på min hjemmeside www.monalisa-model.dk  Jeg er vant til at vise tøj, for fotografer og publikum. Jeg er smilende, har kanon humør og et glad sind. Jeg vil kunne vise dine kollektioner på professionel vis, overfor din målgruppe: Kvinder, der ligner og ER kvinder! Evt. hvis du ønsker et show, med dine kollektioner. 

Når du har mod på at adressere din målgruppe, håber jeg at du vil henvende dig til mig, så vi kan indlede et langvarigt samarbejde. Glæder mig til et gensidigt orienterende møde. Jeg bor ved Storkøbenhavn.

De bedste hilsner med ønsket om en god dag. Din freelancemodelMona Lisa                                             

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)