Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reparation af symaskiner - Skal jeg gøre noget?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen er den, at jeg reparerer symaskiner i min fritid for private + jeg opkøber defekte symaskiner for at reparere dem, og sælge dem igen på Facebook eller DBA.

Tjener nok MAX 5000 årligt på det. Meget stille og roligt. Hygger mig helt vildt med det..

Jeg har ikke CVR, virksomhed eller lign. Har fuldtidsjob ved siden af.

1. Skal jeg indberette de 5000 kr.?

2. Må jeg godt oprette en Facebookside der hedder "Michaels Symaskiner" og reklamere for mine ydelser, uden jeg er registeret på Virk eller lign.?

3. Må jeg godt reparere en symaskine, kræve 100 kr. for opgaven, og undlade at give en kvittering?

Hilsen Michael

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

dalsgaardibsen:

Sagen er den, at jeg reparerer symaskiner i min fritid for private + jeg opkøber defekte symaskiner for at reparere dem, og sælge dem igen på Facebook eller DBA.

Tjener nok MAX 5000 årligt på det. Meget stille og roligt. Hygger mig helt vildt med det..

Jeg har ikke CVR, virksomhed eller lign. Har fuldtidsjob ved siden af.

1. Skal jeg indberette de 5000 kr.?

2. Må jeg godt oprette en Facebookside der hedder "Michaels Symaskiner" og reklamere for mine ydelser, uden jeg er registeret på Virk eller lign.?

3. Må jeg godt reparere en symaskine, kræve 100 kr. for opgaven, og undlade at give en kvittering?

Hilsen Michael

1 ja det skal du  - rubrik 15 eller udvidet rubrik 111

2 ja lovmæssigt må du det - jeg ved ikke om facebook har regler men tror det ikke

3 Nej du skal give en kvittering hvis du bedes om det med navn adresse, opgave udført, dato og pris

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)