Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanke om opstart af telemarketing firma

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Aslak Jensen:

Der er altid nogle variabler man skal tage højde ved at starte egen virksomhed så selvfølgelig kan man gå ind og kigge på fordele og ulemper men man ser bare mere og mere at man starter med EVS og konvertere det over til ApS :) 

Det er en naturlig udvikling for de virksomheder der vokser. Når du får ansatte kan det meget hurtiogt vælte med andre end dig selv som kreditor og så er selskabsform det eneste rigtige, men som ene mand som ikke risikerer at skylde mange penge er fordelene ved ikke at være i selskabsform store.

John Hannover har noget skriv omkring virksomhedsstrukturer, og det er sundt at se på.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK:

Marc.Meinertz:

Hvordan undgår man at ramme en på robinson listen?😅

Du skal kun undgå at ramme folk på Robinson listen hvis du køber lister der er bygget på baggrund af CVR

Lister som folk sælger er generelt ulovlige da accept af at man må kontakte ifølge GDPR skal ske i form af . .....jeg tillader at X firma kontakter mig.

Du må gerne ringe til et firma på Robinson listen hvis du eksempelvis får kontaktinformationen fra deres hjemmeside - OG DU IKKE VED AT DE ER PÅ ROBINSONLISTEN.

Der er meget få undtagelser hvor man må ringe til private.

Virksomheder optræder ikke på Robinsonlisten, det er kun for private. Virksomheder kan tilgengæld blive reklamebeskyttet via CVR.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias og Marc, vil blot nævne at der findes alternativer til Adversus - også både billigere og bedre/nemmere alternativer, til det du formentlig skal bruge det til. Lad mig for eksempel fremhæve min egen geshæft - Myphoner - som er cold calling software hvor du får et super enkelt workflow der gør dig effektiv på telefonen, husker alle opfølgninger og giver dig fuld frihed over din telefoni.

Tilmeldt 6. Sep 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeppe, pråvede at ringe torsdag og fredag uden svar 🤷‍♂️

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc, det er jeg ked af. Du kan prøve igen, jeg er på pinden nu. Jeg vil dog sige at det er nemt bare at prøve systemet af - det er gratis de første 14 dage og du kan selv oprette en konto. Når først du er oprettet får du adgang til vores support som er skriftlig 24/7.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)