Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling til udenlandsk bank

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

AdamAftenbakke:

Er der noget med at du bruger Transferwise som mellemled til overførslerne? I så fald skal du måske tjekke om pengene ligger hos dem.

Har oprettet hos Transferwise ligeså. Men de modtager ikke DKKR!

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Du bliver nødt til at være lidt mere specifik.  Hvem over føre penge til hvem, i hvilken valuta ... osv. ? 

Er det danske kunder der overføre til N26 ?  Hvilken valuta bruger de ved overførsel ?

Det er , som jeg startede med at skrive kunder, der har overført til min N26 konto. I DKKR. Det er Danske kunder, der overfører.

Jeg har rykket kunderne, da jeg ikke kan se indbetalingerne. De fremsender kvitteringer til mig. Den ene kunde har spurgt sin bank om at "efterlyse" overførsel. Men det koster mellem kr. 350,00 - 600,00.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor dælen beder du ikke dine danske kunder om at overføre pengene i Euro, det er jo en langt billigere og hurtig løsning. pengene vil være på dine konto indenfor 1-2 dage hvis der bruges en SEPA betaling, den er jo ofte gratis.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Hvorfor dælen beder du ikke dine danske kunder om at overføre pengene i Euro

Når den danske stat ikke kan finde ud af det, så tror jeg heller ikke at mine kunder kan.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Pythonrap:

Ravn:
Hvorfor dælen beder du ikke dine danske kunder om at overføre pengene i Euro

Når den danske stat ikke kan finde ud af det, så tror jeg heller ikke at mine kunder kan.

sådan er det jo ikke - staten betaler altid i DKK og vil ikke have valuta vekslinger mm - Du kan heller ikke tilbyde at betale din skat og moms i Euro eller Swahili dollars -  det er jo helt alm standard  - og staten er jo ikke som en kunde. De modtager DKK og betaler ud alene via nemKonto i DKK som stemmer præcis med det de skal overføre og mig bekendt gebyrløst for staten med DKK overførsler til nemkonto (jeg TROR helt enkelt ikke staten betaler gebyrer for at udbetale penge via det system - så stopper overførslen

En kunde kan da let overføre i Euro - Det kan da godt være de ikke VIL - men så må du jo finde en bank der kan facilitere de kunder du gerne vil have OG på forhånd aftale med kunderne, at betaling kun kan ske til ex N26 og skal ske i Euro - hvis det er det man vil - og som nævnt - ellers have en bank som kan modtage betalinger fra ens danske kunder i DKK uden stor forsinkelse. Valget af bank kan jo generer kunder meget ellers

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
så tror jeg heller ikke at mine kunder kan.

Sikke nogen vrøvl.  I netbank kan man indtaste kroner og vælge at de skal overføres i Euro.

Hvid du mener dine kunder er for dumme,  kunne  du jo bare lave en vejledning til dem.  

måske du skulle overveje at få dig en dansk bank - tænk hvor meget bøvl det vil spare dig selv for ;-)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ravn:
Hvid du mener dine kunder er for dumme

Det har jeg aldrig sagt, men den danske stat, når de modtager IBAN/SWIFT, så kan de ikke overføre, da N26 ikke "modtager" DKKR. Det er den besked, der står i email derfra!. Så må den danske stat jo også "være dumme" i din optik.

Betaling, der er overført 30.09 er modtaget 08.10.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
Så må den danske stat jo også "være dumme" i din optik.

Nej faktum er bare at staten ikke gider bøvle at overføre til udlandet - John har skitseret det ret godt tidligere.  

I bund og grund er det jo dit eget problem at du er for nærig til at få en dansk bankkonto ;-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)