Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling til udenlandsk bank

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udsendt flere fakturaer, der er blevet overført til min konto ved N26, som test.

Når jeg laver login, er beløbet ikke rettet, således disse beløb er med.

Overførsel er lavet 300920. Beløb er DKKR. Kunden har betalt kr. 50,00 for overførsel. Jeg har fået en kopi.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er noget uklar hvad det er du mener med at beløbet ikke er rettet?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ravn:

Hej

Det er noget uklar hvad det er du mener med at beløbet ikke er rettet?

Jeg mener, at jeg ikke kan se overførsel. Kunden har betalt kr. 50,00 til egen bank plus kr. 15,00 for straks overførsel. Men beløbet er ikke at se. Det samme gælder 20 andre kunder, der har overført betalinger.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg forstår dig rigtigt kan du ikke se at du har modtaget beløbet, er det korrekt?

En straks overførsel er ret misvisende, for ved udlandsoverførsler gælder det kun frem til afsender banks korrespondance bank i udlandet, ofte skal beløbe derfra videre til modtagers bank.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også der må kunne være tale om, at der går en dag mere fra korresponderende bank til din - N26 som måske tager længere tid end normalt men, jeg tror ikke jeg forstår man kan leve med en bank, hvor man må skrive på Amino for at høre hvad der sker, og hvor det vist heller ikke er lykkedes at få penge fra corona støtte ind mm - og hvor man ikke kan ringe og tale med en rådgiver, mere eller mindre 24/7 og få afklaring på ting.

Hvorfor ser  jeg ikke de indbetalinger jeg ved kunder foretog og - kan i forklare hvorfor men NemKonto tilknytning ikke virker, så jeg får mine tiltrængte corona penge ind.

Det må da også være mere end mystisk for de 20 kunder der har overført penge og betalt 65 kr for det - både at være tvunget til det gebyr OG så måske skulle være med i at afklare, hvor pengene mon blev af. Jeg ville som kunde da blive irriteret.

Med så mange kunder MÅ det da være muligt at finde, enten en dansk eller en Tysk regulær bank, som kan yde en helt alminde bankservice

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Ravn:
Hvis jeg forstår dig rigtigt kan du ikke se at du har modtaget beløbet, er det korrekt?

Fuldstændig korrekt.

Den kopi af betaling, som jeg rykkede for igår, er betalt 3009.

De øvrige er betalt fra den 2109 til 2609. Stadig ikke registreret på konto.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
De øvrige er betalt fra den 2109 til 2609. Stadig ikke registreret på konto
så er der noget galt hvis de er overført som straksbetalinger - og de burde også - i alle fald 2109 med 15 dage - have hørt fra egen overførende bank synes jeg? Har 2109 prøvet at spore i egen bank for at finde forklaring

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg har bedt 2109 om at få en kopi fra overførende bank, hvad der er sket. Denne afventer jeg. Vender tilbage.

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der noget med at du bruger Transferwise som mellemled til overførslerne? I så fald skal du måske tjekke om pengene ligger hos dem.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap

Du bliver nødt til at være lidt mere specifik.  Hvem over føre penge til hvem, i hvilken valuta ... osv. ? 

Er det danske kunder der overføre til N26 ?  Hvilken valuta bruger de ved overførsel ?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)