Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms ved salg af digitale produkter til kunder i hele verden

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:
Så sålænge at du kun sælger via Payhip, så du skal sådan set slet ikke bekymre dig om EU moms til private kunder (one-stop etc). Du skal bare behandle det som et salg til én UK virksomhed.

Og jo stadig være momsreg efter 50 t forventningsgrænse så du sælger reverse charge til din UK kunde som du verifecerer har UK VAT nummer - så reg er lige så vigtig stadigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Sep 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Tusinde tak for svar

Det er rigtigt. Jeg har lige fået svar fra Payhips kundeservice. Jeg “sælger” mine produkter til payhip og de videresælger dem til kunden. Dvs. at jeg nu har solgt for 50 t til virksomhed i UK. Så vidt jeg har forstået, skal der ikke betales moms af dette og det skal indberettes som “EU-salg uden moms“ indtil 2021.

Er dette korrekt?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HelloWorld99:
Hej Martin

Tusinde tak for svar

Det er rigtigt. Jeg har lige fået svar fra Payhips kundeservice. Jeg “sælger” mine produkter til payhip og de videresælger dem til kunden. Dvs. at jeg nu har solgt for 50 t til virksomhed i UK. Så vidt jeg har forstået, skal der ikke betales moms af dette og det skal indberettes som “EU-salg uden moms“ indtil 2021.

Er dette korrekt?

korrekt - kræver du er momsregistreret og indberetter det på deres VAT nr månedsvis og samlet som salg til EU i rubrik B ved alm momsangivelse

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)