Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån/ finansiering eller investorer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på mulighederne finansiering og investorer

finansiering:

Jeg har fundet en virksomheden Jeg ønsker at købe men mangler finansiering til at gennemføre i Køb virksomhed har overskud

Jeg har lavet en forretningsplan og budget af firmaet hvis jeg skal overtage jeg har set lidt på banklån men det er utroligt svært at få et banklån til en pris (600.000)

Håber I har nogle gode råd til hvordan jeg kan få finansiering gennemført??

investorer:

Jeg har overvejet investorer 

Kender ikke så meget til det med investorer udover de selvfølgelig investere i virksomheden økonomisk

Men hvor kan man finde de rigtige investorer 

Håber I har nogle råd og ideer til investorer??

virksomheden:

Virksomhed med fokus på økologisk og bæredygtig kaffe sælges

Succesrig abonnementssite samt webshop med fokus på økologisk og bæredygtig kaffe.

Produktet

Kunderne køber en prøvepakke med 25 kapsler i for 24 kr. Efter 14 dage kan kunden så vælge at sammensætte en speciale kasse med 60 kapsler, af de 5 forskellige smage. Kunden kan vælge om de selv vil ind og vælge hvilke kapsler de ønsker tilsendt hver 2., 4., 6., eller 8. uge, eller om de vil tilmelde sig automatisk forsendelse, så det er den samme kasse med 60 kapsler der bliver sendt automatisk.

Vi sender med DAO, så der er dag til dag levering.

Økonomiske nøgletal

Månedlig omsætningabonnement 100.000 kr
Webshop delen har kun været online i august og omsatte 1 måned for 10.000 kr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har to ens indlæg - svarer bare her. Du skal regne med, at det er mere end vanskeligt at finde en investor som du beskriver det. Her skal en investor både tage risikoen for, at det oprindelige ikke holder OG for dig til at drive det og at du måske bruger pengene på løn til sig selv. Det er ikke sådan investorer normalt tænker. De ville her jo hellere købe virksomheden og ansætte en (dig) til at drive det, end bare finansiere dit køb - specielt fordi de ikke ANER om du kan drive det videre og om der er lavet tilstrækkelig due-diligence.  Du beder om nogen skal låne dig mere end ½ mio mere eller mindre på dit glatte ansigt - og det er ikke normalt muligt.

Kender du en med interesse for lige præcis den type forretning og med tillid til dig, så kunne en sådan måske gå ind med en større ejerandel

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du skal selv havde største parten af de penge og så må du sælge dyrt ud, for at opnå det sidste.

Hvis du har de vel 400.000 kr, Så vil du MÅSKE kunne finde en til de sidste 200.000 mod feks 50% af virksomheden og med løn til dig, når de 200.000 er betalt tilbage
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)