Har høre om noget der hedder SEO. |
Hey Luk70,
Er du sød lige at skrive adressen til din website her? :)
Vh,
Erdal
Hey Luk70, Er du sød lige at skrive adressen til din website her? :) Vh, |
Ja, der er noget der hedder SEO. Det er ikke (Som mange tror), at man trykker på en knap, og så er ens site SEO optimeret, og opnår top-placeringer i google. Det er en svær kunst at mestre, og de færreste (hvis nogen) mestrer det 110% - det ville kræve dyb indsigt i Googles algoritmer. Der findes et hav af kurser, både gratis og betalte, der kan give dig det grundlæggende inden for SEO. Der findes også et hav af bureauer der tilbyder SEO - men her skal du altså holde tungen lige i munden. Der er rigtig mange dygtige folk derude, men mindst lige så mange plattenslagere. Ovenstående er det grundlæggende - Der er som sagt meget mere i det. Brug tid på at læse op, hvis du vil selv. |
Hej, Hos KvDesign, tilbyder jeg pakker med SEO-løsninger og vedligeholdelse af disse hver måned. Hvis det er noget du ønsker, må du gerne sende mig en mail hér: kontakt@kvdesign - med et link til din hjemmeside. Så laver jeg en gratis 360 analyse af din side, og kan evt. komme med en pris på optimering :-) Jeg ser frem til at høre fra dig. Vh Oliver |
Bliver nysgerrige kan vi ikke få et link til din side. 🙂 |
Tak for dit svar. Jeg har prøvet at sende, en email, men den siger at, Email er illegal. Ved ikke hvorfor den gør det. Mvh Lukas |
Tak for dit svar Jeg har prøvet at sende en email, men den siger at email er illegal. Ved ikke hvorfor den gør det. Mvh Lukas |
Hmm, det lyder underligt. Prøv til denne i stedet: olivejs123@gmail.com - det er min private. |
hvordan finder jeg mon de rette keywords? kan du mon anbefale et online værktøj, med hvilket jeg kan lave en Søgeordsanalyse? Mvh Claudia |