Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har været i luften siden 1/9 og er begyndt at lave samarbejde med et par influencer 😊

Influencerne kan se, at der kommer rigtig mange klik til webshoppen og der kommer også salg, men de mener det burde være mere, så derfor vil jeg høre jer om i vil give noget feedback på vores webshop www.njoynordiclife.dk 🌟

På forhånd mange tak 🤩

Mange hilsner

Karina og Britta

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver lige hurtigt herfra inden jeg skal ud af døren

1. Sørg for dine kategori billeder på forsiden er klikbare i stedet for det kun er den lille knap i bunden.

2. I stedet for VÆLG MULIGHEDER, så overvej at gøre det muligt at tilføje til kurven direkte derfra, eller køb nu. Du bør desuden ændre farverne på alle dine CTAs, så de skiller sig ud fra resten af siden. Kundernes blik skal ledes hen imod den handling du vil have dem til at lave.

3. Sørg for det altid er muligt at se Tilføj til kurven og køb nu knappen når man er inde på dine produkter. Jeg blev selv forvirret, da jeg forsøgte at lægge noget i kurven. Jeg kunne ikke finde ud af hvordan det skulle gøres.

4. Overvej at tilføje noget social proof til forsiden. Evt. trustpilot, anmeldelser eller lignende.

5. Nemmere sortering i dine produkter. "Pris lav til høj", "Farve", "Style" osv. osv.

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback 😊

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Morild
Tilmeldt 12. Dec 17
Indlæg ialt: 25
Fra  DBNWeb Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina og Britta

Jeg er meget enig med hvad andre skriver her i tråden.

Prøv også at se på jeres SEO-titler, SEO-beskrivelser og sandsynligvis også jeres søgeord. 

Prøv at søg på site:njoynordiclife.dk i Google. Derved vil i kunne se de sider som Google indekserer.

Når man skriver ovenstående i Google, kommer man også til en side som denne https://njoynordiclife.dk/about. Det ligner en standard template-side, som i skal huske at slette.

Skulle i have spørgsmål eller hjælp til noget af det, står jeg gerne til rådighed. :-)

Fra Lunderskov
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erdal,

Det lyder spændende - vil du evt sende lidt mere info på info@njoynordiclife.dk

Mange hilsner

Karina & Britta 

Tilmeldt 30. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina og Britta

De ting jeg faldt over var:

1. CTA'er på billeder ville jeg have i højre side (især på mobil da det er lettere for højre tommelfinger at ramme der). Eller lave hele billedet klikbart

2. Hastigheden: Er ikke optimal (som andre også har nævnt)

3. Gøre Tilføj kurv-knappen mere synlig


:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)