Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man de billigste domæne registreringssider idag ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil have registreret et .com domæne med tilhørend subdomæner. Det er nogle år siden, jeg har gjort det sidst, og markedet har ændret sig meget siden. Hvor finder man de billigste registrerings og DNS host muligheder pr dags dato ?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du skal passe på med at shoppe - find hellere en udbyder du er tryg ved, frem for en der er billig. Så meget forskel er der alligevel ikke i priserne. Og hvis du vil flytte dit .com-domæne senere, så koster det.

Albert

Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 33
Fra  Rabatkongen.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du kun behøver et domæne med DNS men uden webhotel så kan Simply.com klare der for: 158,80 kr inkl moms. Det dækker over engangs registrering af .com domæne + 12 mdr .com (dns indgår uden beregning).

Men når du skriver at du vil have subdomæner, så bør du vel også have et webhotel? Hvis JA, så koster 1. år (ovenstående pakke + 12 mdr Basic Suite webhotel) 429,70 kr inkl moms.

Hvis du gider at bruge tiden og hvis du synes at cpanel er brugervenligt, så kan du garanteret finde billigere alternativer. Men hvis du vil have en webhost hvor alt bare fungerer og hvor supporten er dansk, ja så bør valget være let. Og så har jeg hørt at du kan få 3 mdr. gratis webhosting med en rabatkode, host host ;-)

Fra 8382 Hørning
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Nerdy Name Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de billige hedder Namecheap.com ($8.88) der oven i prisen også tilbyder gratis Whoisguard (dvs. at dine kontaktoplysninger er skjult for offentligheden). Fornyelse er omkring $13.

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke hvem der er billigst på registrering, men cloudflare.com er én af de hurtigste dns hosts - og det er gratis. 

dnsperf.com/#!dns-providers,Europe

Mvh Kevin 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)