Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start Up - Leder efter pålidelig tøj producent og leverandør (THAILAND)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er i indledende fase af start up, på eget tøj brand (SPORTSTØJ).
Den første kollektion ligger klar og nu er det tid til at lede efter en producent.
Min kompagnon og jeg er i gang med at lægge et budget for vores start up, og vil gerne finde en pålidelig producent lokaliseret i Thailand.
Da vi er helt nye i gamet, er vi slet ikke klar over hvad vi skal forvente af omkostninger for produktion og leverance af vores designs.
Derfor søger jeg nu efter nogen som kender til fabrikker i Thailand.
For at gøre min søgning mere specificeret, har jeg nogle relevante søge kriterier:
- Producent handler med lav Quantity (SKU)
- Producerer Sportswear (T-shirts, Hoodies, Shorts, Tights mm.)
- Middel produktions omkostninger.

Jeg er klar over at der er RIGTIG mange punkter at skulle igennem ved opstart af eget brand, men gør opmærksom på at jeg i dette opslag KUN søger relevant information for min søgning af producent.
På forhånd tak :-)
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Få skrevet til en masse forskellige producenter på alibaba.com. Der findes en masse producenter med tøj af rigtig god kvalitet der. Jo flere du får fat i, jo bedre et tilbud kan du også få.

Jeg vil dog råde dig til at læse det her inden du starter i branchen uden at skulle ændre retningen i din tråd. https://obsidian.dk/hvad-koster-en-kunde-paa-tvaers-af-brancher/

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Chonburi og har massere af kontakter både her men også i nakhon ratchasima hvis det er

Tilmeldt 18. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har læst hvad der stod, og vil lige investere noget mere tid på at læse om emnet.
Tak for feedback!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)