Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website modtages med kyshånd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej fellow iværksætter og selvstændig,

Jeg håber, at du vil bruge et par minutter af din travle hverdag til at tage et kig på og komme med feedback, således siden kan blive mere brugervenlig.

Jeg søger feedback på sammenligningstjenesten koblo.dk, som sammenligner de skarpeste priser og bedste leveringstider. Hvis du sidder og brænder inde med et par gode råd eller kommentarer til, hvad der fungerer godt, og hvad der kunne forbedres på sitet, vil modtages med stor glæde!

På forhånd tak!


Med venlig hilsen

Nina fra Koblo.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fed hjemmeside.

Jeg ville nok foretrække noget mere information på forsiden. Det er lidt svært at vide hvad det handler om når man går direkte ind på siden.

Derudover på dine produktersider som denne https://koblo.dk/hoejtalere/apple-homepod, er det ret meget tom plads til højre i toppen. Eventuelt kunne man lave noget af informationen i toppen med navn, bullet points mv til to kolonner. Eller eventuelt flytte "Versioner" og "Anbefalede forhandlere" over til højre.

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina

Fint med lidt konkurrence til pricerunner.

1) Hvis jeg kom på sitet for første gang, ville jeg være lidt i tvivl om hvad jeg var havnet på...så måske en lille tekst, f.eks under logo, ville give mig en hurtigere forståelse/accept

2) Jeg prøvede, at søge på en HP printer (HP Envy 7134) i søgefeltet, men der sker absolut ingen ting ? Når jeg går ind under printere kan jeg godt finde den!

3) Jeg kan rigtig godt lide den menu, som dukker op når man klikker på menu-ikonet. Faktisk ville jeg synes det var federe med den menu og også lidt nemmere/ læs hurtigere, at finde det man søger... Det virker lidt mærkeligt, at det er lavet som en pop up boks? Og så ser det ud som om, headerne "Partnere" og "Brugere" er med sort og de resterende headere er med grafitgrå ?

4) Jeg tror aldrig, at jeg som bruger ville bladre i de fotos, som man kan under hver menu på forsiden

Tilmeldt 17. Sep 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tusind tak for feedback! Det er bestemt nogle observationer, som vi kan bruge til noget og går videre med.
Tilmeldt 17. Sep 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Du skal have tusind tak for dine observationer, vi kan helt bestemt bruge det til noget i vores videreudvikling af sitet!

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Fra  yardbird.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan personligt ikke lide hamburger-menu på desktop - det giver dårligere overblik og kræver et ekstra klik fra brugeren.

Der mangler også noget tekst på forsiden om, hvad siden går ud på. 

Og footeren er tom..... skriv lige hvem i er der, en menu osv. 

Mvh 

Kevin 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)