Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR SE og branchekoder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jwg har brug for lidt info om hvorvidt jeg kan køre flere aktiviteter ind under mit nuværende CVR nr eller om jeg skal oprette SE numre eller kan nøjes med at tilføje flere branchekoder

mit CVR nr er under branchekoden fotografisk virksomhed

Den ene ide jeg har er også indenfor fotografi men med et andet navn end det mit CVR nr er under - Og det er en webshop

Den anden ide jeg har er ikke umiddelbart relateret til fotografisk virksomhed men kan muligvis alligevel tilkobles vis brache kode da jeg vil henvende mig til bl.a. kunder der skal have besøg af en fotograf i forbindelse med salg af deres bolig. Oprydning/styling.

Vh Pernille

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det hele jo faktisk har et eller andet med foto at gøre ville jeg nok ikke rode med flere SE og dermed flere separate moms - med mindre i alle fald du syntes det var rart at holde webshoppen separat. Du SKAL oprette branche kode når en branche enten krydser 300 t oms  - eller bliver hovedbranche, men må gerne inden om jeg HUSKER ret for grænsen https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/se-nummer-og-p-nummer.html 

vh JOhn Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for svar.

Kan man evt. holde det hele under samme cvr nr med tilretning af brancekoder og så, hvis jeg synes på sigt, rykke shoppen over på eget SE nr. ?

Vh. Pernille

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ppeder:

Hej John

Tak for svar.

Kan man evt. holde det hele under samme cvr nr med tilretning af brancekoder og så, hvis jeg synes på sigt, rykke shoppen over på eget SE nr. ?

Vh. Pernille

ja  jeg ville dog altid bruge et regnskabsprogram hvor hver afd. havde sit helt eget afdelingsregnskab uanset hvad

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)