Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgeoptimering, seo, google, adwords.....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino - rødder 

har fuldt med i amino debatten et stykke tid nu og skrev under emne, de ord der giver flest indlæg Cool

kunne godt bruge jeres hjælp nemlig.

har startet webbutik op www.byogmy.dk  og er da super stolt af resultatet. Men det kan jo altid blive bedre....

Hvad synes i om siden?

Kom endelig med gode råd til hvordan jeg søgeoptimere den bedst muligt?

Ved godt det kræver en masse tålmodighed, men er der nogen der kan komme med en ide om hvor længe der går før google finder en interessant?

Fornemmer der er forskellige meninger om hvorvidt det hjælper med links? vil gerne høre flere meninger om det emne.

Glæder mig til at hører fra jer

Venlig hilsen kristina mygind

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er fin fin og lækker. Jeg bliver dog lidt i tvivl om hvem du henvender dig til, da stilen er lidt for blandet efter min smag - altså mange børneting og så noget design og noget stof og nogle kasser. Det er sikkert bare mig der er ved at blive gammel, men jeg synes det bliver noget rod.

Men som sagt - ellers er den bare rigtig fin :)

Tillykke med den! :-)

Mette

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mette - meget fin shop, du har fået lavet!

Et par SEO-råd, som du efterspørger:

Som udgangspunkt vil din side blive mere og mere populær hos Google. Det skyldes både at flere hjemmesider linker til dig, men det påstås også, at et domænes alder er en faktor på din rank. Så igen - få links og bliv opdaget. Tilmeld dig f.eks. div. SEO-venlige linkkataloger. Så bør der gå et par dage før du kan findes - dog skal du ikke regne med at få en god rank på specifikke søgeord med det samme.

God fornøjelse og held og lykke med shoppen Smile

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

kristina mygind:

Fornemmer der er forskellige meninger om hvorvidt det hjælper med links? vil gerne høre flere meninger om det emne.

Jeg håber ikke at der er nogen tvivl nogen steder om at links er noget af det vigtigste og mest effektfulde når man arbejder med seo.

kristina mygind:

Ved godt det kræver en masse tålmodighed, men er der nogen der kan komme med en ide om hvor længe der går før google finder en interessant?

Der kan gå en uge, en måned helt op til et halvt år, før du bliver opdaget. Som Martin skriver er du nødt til at få lavet nogle links ind, så du bliver "opdaget".

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt. Google only loves you when everyone else loves you first Big Smile

Det vil sige at du skal have opbygget en masse links til dit site. Noget andet du også skal have gjort mandag morgen. Ring til Scannet og sig du skal have deres SEO modul slået til. Det koster så vidt jeg husker 199,- om måneden, men shoppen er groft sagt intet værd før det er koblet på. Deres SEO modul giver dig blandt andet muligheden for at skrive unikke titler til hver side.

God fornøjelse og pøj pøj med shoppen.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vente til mandag? ScanNet har da åbent søndag fra 10-16. Det skal et webhotel da have!

Og Lars har ganske ret: Uden SEO modulet kommer du ingen vegne.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

tusind tak for jeres svar. så er det jo bare om at komme i sving....

og jo da, scannet har åbent søndag Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)