Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Er her nogen der har erfaring med Nord Advice? De siger de kan lave en hurtig og billig erhvervskonto i udlandet, men jeg kan ingenting finde om dem på nettet.

På forhånd tak 😊
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender dem ikke  - ud over hvad jeg kan læse i deres præsentation - men det er jo som mange konsulenter osv - Lav skriftlig aftale om - at du kun betaler noget for deres service HVIS der står en fuld erhvervskonto med dansk Nemkonto tilknytning og alm. visa kort + netbank til rådighed inden 14 dage - og - at det er betingelser du kan acceptere.

Det er let at tage penge for at forsøge - så du skal ikke af med penge, med mindre de viser sig at kunne udføre selve handlingen - en billig nemkonto erhverv

Det er jo korrekt så langt, at hvis de er dygtige til at skabe det hvidvask og kend din kunde materiale, som banker generelt efterspørger, og dermed komme med en mere proff attitude end du måske kunne, så kan det hjælpe, men "thats all"


vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svar. Jeg har lige været inde og læse flere tråde om Revolut bank, det er dem de mest bruger siger de, og det ser ud til at Nord advice er reelle nok med det jeg fik ud af samtalen med dem i dag, i forhold til hvad der er skrevet om Revolut bank her inde 😊

Mvh
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

revolut bank kan du vel relativt let selv kontakte og få konto og tilslutte NemKonto.nu - Du skal vide, at deres danske facebook lukkede de, da der var overvældende mange meget vrede klager over lukkede konti og umulig kommunikation. Billigt er det dog - men ikke rigtigt sammenligneligt -ex ikke MP tilknytning mm

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Alsi:
Tusind tak for svar. Jeg har lige været inde og læse flere tråde om Revolut bank, det er dem de mest bruger siger de, og det ser ud til at Nord advice er reelle nok med det jeg fik ud af samtalen med dem i dag, i forhold til hvad der er skrevet om Revolut bank her inde 😊

Mvh

Du skal i hvert fald ikke betale nogen for at oprette en Revolut konto for dig. Det kan du nemt gøre selv.

Hvad angår krav til ejeren, så kræver Revolut alene at selskabet har fysisk tilstedeværelse i EU. De er i princippet ligeglade med hvor ejeren bor, så længe man kan indsende hvidvask data.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)