Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

🚀Dropshipping - Optimal integration med regnskabsprogram?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej

(Dette er et spørgsmål vedr. hvilke back-end systemer i benytter såfremt i er momsregistreret)

Jeg har dropshippet siden årets begyndelse, og alt har egentlig gået fint.

I Maj etablerede jeg et I/S, da jeg også har en forretning ved siden af, men er stødt på mange problemer lige siden da, bl.a. vedr. moms, bogføring generelt, integrationssytemer mellem Shopify og Dinero, oplysningskrav til webshop, indløsere, gateways osv. osv.

Mit seneste problem er, at min evt. indløser (Clearhaus) kræver, at jeg opgiver alle virksomhedens oplysninger på min webshop, samt at jeg opgiver informationer omkring min/mine leverandører. (Kravet om virksomhedsoplysningerne kommer fra finanstilsynet og Visa)

Problemer er der altid nok af, så derfor søger jeg råd til en løsning fra andre danske dropshippere.

Som momsregistreret virksomhed er jeg interesseret i at høre fra andre momsregistrerede om:
1. Hvor i har jeres webshop (jeg bruger Shopify)
2. Hvilket integrationssystem bruger i (Jeg forsøger mig med Storebuddy - dog fortæller de mig at de ikke kan arbejde sammen med shopify payments)
3. Hvilket regnskabsprogram bruger i (Jeg benytter Dinero)
4. Hvilken indløser og gateway benytter? (Jeg har forsøgt med Quickpay og Clearhaus, men Clearhaus er lidt en kæp i hjulet)

Er der nogle der kan svare på nogle af ovenstående punkter? Eller måske nogen som er i samme båd som mig?

Håber i kan hjælpe mig🙏

Mvh
Alexander
Fra Købehavn
Tilmeldt 20. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Shopify Payments er reelt "blot" Stripe. Så det er ikke meget vi skal ændre. Jeg forventer, at vi understøtter Shopify Payments inden for et par uger!

Er udfordringen med Clearhaus, at de kræver, at du eksponere dine virksomhedsinfo (for det kræver alle indløsere), eller har du andre anker mod at bruge dem?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)