Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til laser / skæremaskine

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har startet en ny virksomhed, hvor der er behov for en maskine, der kan udskære detaljerede mønstre i papir og kraftig karton (oftest 300-500 gram). Størrelse fra A4 og op til A3 eller A2.

Jeg har afprøvet hobby skæremaskiner som Silhouette Cameo og lignende og konstateret, at jeg skal bruge en mere professionel stabil maskine af bedre kvalitet. Er der nogen der kender til nogen professionelle skæremaskiner?

Alternativet er nok at investere i en laserskæringsmaskine og jeg kan regne ud, at disse ligger i en hel anden prisklasse, men er i tvivl om hvor jeg skal starte min research. Er der nogen der kender virksomheder, som sælger disse i Danmark? Eller kender til gode brands? 

Tak for hjælpen Amino'er!

MVH Trine

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine:

Hej alle,

Jeg har startet en ny virksomhed, hvor der er behov for en maskine, der kan udskære detaljerede mønstre i papir og kraftig karton (oftest 300-500 gram). Størrelse fra A4 og op til A3 eller A2.

Jeg har afprøvet hobby skæremaskiner som Silhouette Cameo og lignende og konstateret, at jeg skal bruge en mere professionel stabil maskine af bedre kvalitet. Er der nogen der kender til nogen professionelle skæremaskiner?

Alternativet er nok at investere i en laserskæringsmaskine og jeg kan regne ud, at disse ligger i en hel anden prisklasse, men er i tvivl om hvor jeg skal starte min research. Er der nogen der kender virksomheder, som sælger disse i Danmark? Eller kender til gode brands? 

Tak for hjælpen Amino'er!

MVH Trine

Stortset alle FABLabs har semiprofessionelle laser skærere, så jeg ville prøve at se hvad du akn med sådanne som koster fra ca 2000€ og op.

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kunne cotter.dk være en midlertidig (eller måske endda langsigtet) løsning?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

(links)

Tusinde tak, det vil jeg undersøge nærmere!

BroncofanDK:

Stortset alle FABLabs har semiprofessionelle laser skærere, så jeg ville prøve at se hvad du akn med sådanne som koster fra ca 2000€ og op.

Tusinde tak, det vil jeg undersøge nærmere!

Rasmus:

Måske kunne cotter.dk være en midlertidig (eller måske endda langsigtet) løsning?

God idé, men det kan desværre ikke lade sig gøre da vi bruger noget helt bestemt papir i nogle helt bestemte farver – og hos cotter.dk skærer de kun i deres egne materialer. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

x

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

x

Fra Randers
Tilmeldt 7. Nov 22
Indlæg ialt: 1
Fra  Dansk Alvoen Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Trine.

Beklager jeg først har opfanget dit opslag nu, men det er klart noget som vi kan hjælpe med.
Vi har et bredt sortiment af Co2 lasere stående i vores showroom i Randers, hvis du en dag ønsker at se på mulighederne.

Vi er forhandlere af Epilog lasere, så vi har lasere til ethvert behov.


Mvh
Mathias

Dansk Alvøen
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)