Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på dansk Squarespace webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal hjælpe en med at lave en ny hjemmeside og vil lave den i Squarespace, fordi det er, hvad jeg kender lidt til - i hvert fald med alm. websites uden webshop (og gerne vil blive bedre til).

Udfordringen er, at hun vil integrere en webshop til omkring 30-50 produkter. Det skal fungere til danske kunder i Danmark og gerne tilbyde betaling via MobilePay. Hvor nemt er det via Squarepace?

Foregår det på dansk eller engelsk for kunden?

Hvordan med fragt/forsendelse (integration med DHL, GLS, UPS, Postnord)?

Gode råd i det hele taget er meget velkomne - tusind tak på forhånd;-)
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Aug 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt enig med Blomse. Jeg har endnu ikke set en Squarespace rangere organisk i Google, og det må da være en indikator for, at hjemmesider og webshops hos Squarespace har KÆMPE problemer med at få det grønne lys hos Google til at få nogle topplaceringer.

Vil også anbefale Shopify eller Shoporama (hvis du gerne vil have et godt netværk med andre nystartede og små shops, som netop har været igennem det samme som du skal - er forresten dansk).
Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne. 

Håber du er hoppet fra iden om at lave den i Squarespace, brug Wordpress eller som de nævner ovenfor Shopify.

Det vil være spildt arbejde, da du bliver træt af det inden for 3 år.

Tilmeldt 11. Aug 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar til jer alle.

Må jeg spørge, hvor svær/let Shopify er at have med at gøre? Jeg kommer under alle omstændigheder ikke til at gå i gang med Wordpress.

Gode hilsner

Susanne
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)