Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger online markedsførings talent til at være partner i et startup

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hornbæk
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,
Jeg er en iværksætter på 31 år. Jeg har for nyligt solgt min virksomhed. Nu bruger jeg min tid på, at afholde små iværksætterforedrag samt et projekt i Danmarks fængsler, hvor jeg i mange år har været mentor. Jeg deltager i sparring med de indsatte, foredrag, workshops med medlemmer fra folketinget, forskere og erhvervsfolk etc. Målet er, at skabe bedre muligheder for genintegrering i samfundet gennem personlig udvikling og uddannelse.
Jeg går selv rundt med en lille ny ide til en webside. Ideen er udsprunget af COVID-19 krisen.
Jeg søger en kommende partner og medejer til projektet, der er kyndig i online markedsføring, webudvikling og har arbejdshandskerne på.
Jeg får ikke løbet projektet i gang alene, da mine evner udi markedsføring er begrænsede og ligeledes er min tid.
Din opgave vil være, at få de første virksomheder til at tilmelde sig, samt at få gjort projektet bæredygtigt. Det er en stor opgave, der også vil kræve en masse "salgsarbejde" Derudover skal siden optimeres.
Vi vil drive virksomheden sammen.
Det afgørende for mig er, at der fra start etableres et godt og tillidsvækkende samarbejde således, at vi sammen kan skabe en spændende virksomhed.
Tag indledningsvist meget gerne fat i mig, hvis du har evnerne, energien og ønsker at høre nærmere om projektet.
Send mig meget gerne en mail.
Mange tak
Niclas
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)