Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingeniørpartner til produktudvikling søges🙏

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg laver dette opslag da jeg som overskriften siger søger en ingeniørpartner til at være med til at udvikle en række produkter og skabe en virksomhed.

Jeg / vi har allerede udviklet det første produkt, hvorfra der skal udvikles en række nye + alle de ting som hænger sammen hertil. Holde styr på leverandører, få 

produktet ned i kostpris osv. 

Vi regner med at have vores første produkt salgsklart og alle leveradører sat op her i efteråret 

Produktet har været testet i markedet siden 2016, hvor vi har solgt omkring 1.000 enheder rundt i hele europa - så vi ved det kan sælges. Vi har her fået adgang til forhandlere og distributører i store dele af europa. Den samarbejdspartner vi havde er vi dog brudt med af mange årsager. Vi har hertil startet forfra med at udvikle det første produkt en 5 meter skub rundt lift. 

Det der er det specielle med vores lift er at den er 100% hydraulikfri og vi blot bruger en aktuator til at løfte og sænke platformen.

Vi søger en ingeniørpartner der: 

✔️ Har de ingeniørmæssige kompetencer til at udvikle produkterne

✔️ Kan samarbejde med leverandører og partnere 

✔️ Definere og finde de rette komponenter og tilpasse disse i det endelige produkt

✔️ Vil være med til at bygge en virksomhed op!

Skriv mig en besked her på amino så tager vi snakken derfra :-)

Vh.

Luca Lonardi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)