Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i? www.byogmy.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Hvad synes i? www.byogmy.dk  Vi har været igang i to mdr. Ville ønske jeg havde kæmpe meget forstand på søgeoptimering, marketing osv men det kommer vel hen af vejen. kan nu ikke forstå vi ryger af google lige pludselig???

Følger med her på Amino og kan godt se der ikke findes en endegyldig opskrift på den ultimative søgeoptimering, marketing osv

I skal endelig komme med konstruktiv kritik, gode råd mm. Jeg er vild med at være selvstændig og stolt af butikken. Dog er jeg godt klar over det kun er en start og at det kan blive bedre Smile ved også det kræver tålmodighed,  måske nogen kan komme med et bud på hvor langtid der kan gå før f.eks google finder en interessant?

Jeg ser rigtig meget frem til hører fra jer Smile

Venlig hilsen

Kristina Mygind

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:31

Hej Kristina

Super fin side. Flot og indbydende. Her vil jeg godt handle.

Held og lykke med shoppen

Mette

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:32

hej mette, tak for roserne... du skal endelig ikke holde dig tilbage mht at handle Cool

Hvad med jer andre amioner? any opions? hvad synes i om opsætningen? hvordan er den at finde rundt i? jeg er super klar på noget konstruktiv kritik.

Fra Saigon
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 05:32

Hej Kristina,

Fin og nydelig webshop, tillykke med det :-) En god detajle: De "Brands" eller mærke-varer du sælger i Webshoppen, gør dem synlig med deres firma-logo på hjemmesiden. Der er mange som husker firmalogo eller mærke, men ikke navnet. 

Jeg anbefaler du går igang med Google Adwords, hvor du bruger Google annoceringsprogrammer hvor du optimerer søgeord, f.eks, mode, tøj, brugskunst, børn, etc.

For at personer kan nå ud til din hjemmeside ved søgning på Google, kan du bede programmøren til at kode ligeledes søgeord, mode, tøj osv i kildekoden, men spørger vedkommende dette til råds.

Held og lykke med webshoppen!

http://www.mwc.vn - Professionel & Unik Webdesigns/Webshops, microsites, reklame-banners, visuel designs, billede manipulation

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:09

Hej pæn side den er let og enkel at finde rundt i.

Så den kan du godt være rigtig glad for.

God vind fremover.

Ha en god dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)