Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frækt – hvad mener du?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har opdaget at en af vores pakker som blev afhentet i pakkeshop, var blevet påført 2 klistermærker med teksten
HUSK OGSÅ AT HANDLE LOKALT HVIS VI SKAL BESTÅ. COOP/DAGLIGBRUGSEN 

Hvad mener i om den fremgangsmåde?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogle pakker du har modtaget eller afsendt ?

Hvad for nogle vare er der tale om?  Hvem skulle have sat klister mærkerne på pakken ?

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakker vi har sendt til kunden via pakkeshop og så har pakkeshoppen ( en daglibrugs) sat de 2 mærkater på - inden udlevering til kunden

Har overstreget navnet på daligbrugs.

Tilmeldt 15. Oct 19
Indlæg ialt: 8
Fra  speedio Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha det er faktisk ultra frækt. Tragikomisk!

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 117
Fra  ThunderUSB Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er meget frækt gjort, og der er med lille tvivl tale om et aftalebrud. Coops rolle er at videregive pakken til kunden som henter pakken, og pakkefirmaet har nok en aftale med dem om ikke at ændre på pakken. Og så er der selvfølgelig også markedsføringsloven.

USB-C Hubs, adaptere, kabler til MacBook Pro, iPad Pro, bærbare, tablets billigt på ThunderUSB.dk.

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

sirene:

I bund og grund hijacker Coop/DB dit medie og du vil sikkert kunne finde en bestemmelse i https://danskelove.dk/markedsf%C3%B8ringsloven som de bryder.

Men i lyset af at vi har en pandemi og forudsat at Coop/DB ikke er en konkurrent, så ville jeg se igennem fingrene med det.

Tak for svar 
Kan nu ikke lige se hvad pandemi har med dette at gøre  - selvom den får skyld for meget :)
men ja vi sælger produkter som du også finder ved Coop.
Nu tvivler jeg dog på, at det kun er vores pakker som de sætter klistermærker på, så man ønsker vel at alle som henter pakker skal have lidt dårlig samvittighed og det selvom de selv har en stor webshop som selv sælger alt fra cykler til have møbler der helt sikkert også rammer nogle lokale forretninger.
Ps. som nævnt tidligere ved jeg ikke om det kun er den pågældende Daglig Brugs som gør det  eller om det sker flere steder. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren H:
vi sælger produkter som du også finder ved Coop.

Er det tilfældet ville jeg omgående sende en klage til pakkeshoppen og til Coops hovedkontor.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart frækt - om du vil gide gøre noget ved det er mest spørgsmål om principper - når nu det ER frækt, og - om du mener det skader jer eller jeres kunder nok gennemskuer, at det er pakkeshop COOP der har sat mærker på, måske endda eget initiativ fra en medarbejder uden ledelsen. Initiativrigt i pandami tiden (det er pandemien der skaber teksten med at huske at handler lokalt, men COOP har nu ikke lidt under den)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

 (det er pandemien der skaber teksten med at huske at handler lokalt, men COOP har nu ikke lidt under den)

vh John Hannover

Det har du inderligt ret i - og jeg tror så det taler imod det andet argument. Klistermærkerne er ubetinget fra COOP Corporate, så der er ubetinget en taktik om at ride på en medlidenhedsbølge der bl.a. har flyttet meget omsætning fra specielbutikker til COOP online.

Jeg ville klage - jeg mener ikke kun det er frækt - jeg mener det er umoralsk!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)