Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stregkoder til ny kunde - Hvordan gør jeg?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en lille webshop hvor vi aldrig har brugt stregkoder/ean numre før. Nu har vi dog fået en større webshop, som gerne vil teste 3 af vores produkter på deres hjemmeside. De skal dog bruge nogle stregkoder på produkterne for, at kunne oprette dem i deres system.

Når jeg læser rundt omkring ligner det, ar jeg skal ud og betale omkring 6-700 kr for at købe stregkoder, hvilket nærmest er vores fortjeneste da det er en vigtig ordre for os. Er der en nemmere/billigere måde at gøre det på? Jeg tænker, at når de skal bruge stregkoden til intern brug og ikke salg i en butik, er det måske ikke nødvendigt med den dyre løsning? 

Jeg er super meget nybegynder i alt med stregkoder osv. Så bær venligst over med mine nybegynder spørgsmål! :-)

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. hvis shoppen kun skal bruge det til internt brug så vil jeg mene du blot kan lave dine egne stregkoder. mener at GS1 har en gratis funktion hvor du blot taster de 13 cifre du finder frem til og så genereres selve stregkoden. er ikke ekspert men det er et bud. Det afgørende er om brugen er 100% til internt brug og dermed i et “lukket” system. 

Tilmeldt 17. May 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan købe dine EAN stregkoder billigt her https://stregkoder.nu/
Prisen for en enkelt EAN-kode er 172 Kr. + moms, men prisen falder hurtigt ved køb af flere. Ser https://stregkoder.nu/buy-barcodes/

Under 500 Kr. (eller 6-700 kr) syntes jeg faktisk er en beskeden investering i en mulig ny kunde.
Det kan godt være at du ikke tjener noget på den første prøve ordre, men se det som en investering Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36