Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed nemid eller pas - historie

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nordpå
Tilmeldt 3. Jun 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Er der nogen der ved hvad der skal til i dag for at opstarte ny virksomhed i dk? Kan man gøre det med pas kopi, eller skal man verificeres bedre. Og hvis nej, er der nogen der kender historien om hvilket årstal det skiftede.

Spørgsmålet gælder både for danskere eller udlændinge der vil starte virksomhed i dk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg

Uden dansk CPR-nummer, kan du alene stifte et kapitalselskab . Med dansk CPR-nummer, har du også mulighed for at starte en enkeltmandsvirksomhed som udlænding

Personlig virksomhed fordrer dansk skat og adresse og mig bekendt indlog med nemID som man jo let har når man har dansk CPR - også som en udlænding der skal arbejde i Danmark.

Også et selskab - ApS - skal have Dansk adresse, men der er ingen krav til i hvilket land ejer bor.

Du vil normalt, hvis du har CPR og nemID logge på med det men kan også ved registreringen af et selskab legitimere dig ved at uploade af kopi af pas og angive din bopæl og dit personnummer i dit hjemland. Her skal jo så kapitalen bekræftes ved advokat/revisor/bank.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)