Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvinder 25+

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's,

Sidder og prøver at finde ud af hvilke hjemmesider kvinder i alderen 25+ besøger.

Er der nogle der kan hjælpe mig, så er jeg meget taknemmelig?

Med venlig hilsen

;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:01

Tjaa jeg er 30, så nok i din målgruppe..
Jeg besøger amino og facebook næsten hver dag  .. ofte nyhedssider som tv2/bt/ekstrabladet/jv, div. netshops... ind imellem kogebogssider, woman, og div. andre sider... men altså mest amino/facebook

Tilmeldt 27. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:42
Dansk forum om søgemaskineoptimering - Få gratis svar på dine spørgsmål om SEO.
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 12:45

Jeg har ofte kun kvinder der besøger mit site netclairvoyanten.dk og som jeg ser det er det også ofte kvinder der besøger de spirituelle sider på nettet.

I de år jeg har haft klienter, har jeg kun haft kvindelige klienter... så min mening er at kvinder også oftest er til det spirituelle.

MVH Sue

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:47

Jeg er 29, så må også være i målgruppen.... Bruger Amino (men det er jo nok næppe typisk for målgruppen, kun for selvstændige), hotmail, dating.dk, Qxl, Woman, eb.dk, politiken.dk, bt.dk, jobindex. Jævnligt også rejseplanen, dgs og jubii og sider med malerkunst/udstillinger...og så naturligvis altid GOOGLE, helt uundværlig...

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:54

Hejsa

Da kvinder i 25 års-alderen ofte overvejer at stifte familie kan min hjemmeside www.min-mave.dk også være aktuel.

Målgruppen er også her primært kvinder.

Birgit

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:10

Christina Melanie:

Sidder og prøver at finde ud af hvilke hjemmesider kvinder i alderen 25+ besøger.

Webshops med smykker og ting til smykkefremstilling er vel også et bud :-)

Mvh. Jakob

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:40

Med respekt for de dejlige kvinder der ellers husererer her på Amino.dk ville jeg nok tøve lidt med at erklære dem som "repræsentative" for den kvindelige befolkning over 25 :-)

Kvinder over 25 er en meget stor del af de danske internetbrugere - et ballpark gæt er vel omkring 30-35%, så det er sindsygt svært at sige noget klogt om, hvilke sites de besøger ud over de mega mainstreem sitesne som Google, MSN (Hotmail/messenger), DR, Krak, osv.

Hvis du skal markedsføre dig mod kvinder på 25 vil jeg derfor nok prøve måske at konkretisere lidt mere hvem målgruppen er og hvad du "vil have dem til at gøre" :-)

Du kan se listen over de største danske sites her: http://www.fdim.dk - og herinde kan du også med lidt sund fornuft regne ud hvilke sites der har bred kvinde 25+ appeal.

Men prøv som sagt at definere målgruppen lidt bedre, så får du nok nogen mere kvalificerede bud :-)

/Sebastian - der også har kvinder over 25 år som den primære målgruppe på sin butik :-)

Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:47

Jeg er 33 år besøger jævnligt følgende sider Amino.dk, kvindeguiden.dk,tv2 nyheder samt div mode/tøj sider.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 15:34

Hej Christina

Jeg kan se at vores primære målgruppe er kreative kvinder på +25. Så det har vi prøvet at optimere vores shop henimod

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)