Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor svarer folk ikke på spørgsmål i facebook gruppe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det undre mig meget at folk ikke svarer på admins (mig selv) ret simple spørgsmål i forbindelse ved anmodning om at blive optaget i min offentlig facebook gruppe. Ingen svar = ingen optagelse. Gruppen er offentlig fordi alle må gerne få adgang til indholdet, men vil bare ikke kunne lægge kommentarer ind selv (fordi jeg tidligere har oplevet spam m.v.).
Gider folk ikke svare? Ser de ikke spørgsmålene? (som jo er det første man møder når man søger om optagelse), eller satser de på at blive optaget uden at svare? osv. (Da jeg blev medlem herinde svarede jeg da på aminos betingelser m.v.)

2) Jeg tilbyder en dusør på 50.000 kr ved henvisning til købeemne.
3) Formålet er at få folk til at dele inde fra gruppen, hvilket jo betyder, at budskabet kommer ud til mange mennesker. Til gengæld giver dette jo også muligheden for den enkelte at man kan komme til at tjene 50.000 kr.
4) Alle der deler inde fra gruppens side er med i en lodtrækning på 10 x 500 kr som tak for dele indsatsen.

Jeg må ikke lægge URL ind, så svært at vise jer siden, medlemsspøgsmålene osv.

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvorfor I tror folk alligevel anmoder om optagelse. Er folks internet vaner så specielle?
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på de tilfælde, som du beskriver ligeså anonym, som du er herinde på Amino Wink

Jeg tror folk på Facebook, skal have det let, ikke tid til refleksion, fordybelse m.m.

Og derfor er kvaliteten på Facebook også der efter Wink

Tilmeldt 24. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jo det er også lidt min opfattelse. Uvidenhed kunne måske være en årsag, men når nu der popper en boks om med spørgsmål i, må folk da kunne se disse. Gider de ikke svare burde de da annulere deres anmodning? Folk må have penge nok mellem hænderne når de ønsker at udelukke dem selv for at score 50.000 kr skattefri. Hmmm?

Jeg har ikke behov for at være anonym, men når jeg ikke kan linke til min facebook profil og min gruppe, er det lidt mere besværligt.

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

marianne26:
Jeg har ikke behov for at være anonym, men når jeg ikke kan linke til min facebook profil og min gruppe, er det lidt mere besværligt.
Jeg tænker også her inde på Amino Wink
Her kunne du også optræde med en profil.
Du har jo selv være inde her idag, og se min profil Wink
Hvorfor mon det ???

Det opfattes som reglen mere seriøst Wink
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

marianne26:
2) Jeg tilbyder en dusør på 50.000 kr ved henvisning til købeemne.
3) Formålet er at få folk til at dele inde fra gruppen, hvilket jo betyder, at budskabet kommer ud til mange mennesker. Til gengæld giver dette jo også muligheden for den enkelte at man kan komme til at tjene 50.000 kr.
4) Alle der deler inde fra gruppens side er med i en lodtrækning på 10 x 500 kr som tak for dele indsatsen.

jeg tror de fleste vil tænke det er scam eller gas - og at det i sagens natur er meget få der vil kunne få 50.000 og hvilken sikkerhed er der for det - Jeg ville da heller ikke bruge tid på at svare på spørgsmål for den slags - Jeg ville se det som endnu et forsøg på at lokke noget ud af mig jeg ikke fik noget ud af
Du skal pokker mig have mange som det kommer ud til - og en høj værdi for salg, for at nogen kan forvente at modtage 50.000 kr i lommen - og 10 x 500 kr oveni

Jeg tror folk realistisk siger NIX - endnu et scam og hvorfor skal vi dele noget - som vi måske tilmed ikke selv bruger, med vores venner, for hvad hvis det vennerne får ud af det ikke er godt nok - så, vi har andet at bruge tiden på helt ærligt? 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

marianne26:

Folk må have penge nok mellem hænderne når de ønsker at udelukke dem selv for at score 50.000 kr skattefri. Hmmm? 

Hvor mange gange 50.000kr har du uddelt?
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

marianne26:

Tak for svar. Jo det er også lidt min opfattelse. Uvidenhed kunne måske være en årsag, men når nu der popper en boks om med spørgsmål i, må folk da kunne se disse. Gider de ikke svare burde de da annulere deres anmodning? Folk må have penge nok mellem hænderne når de ønsker at udelukke dem selv for at score 50.000 kr skattefri. Hmmm?

Jeg har ikke behov for at være anonym, men når jeg ikke kan linke til min facebook profil og min gruppe, er det lidt mere besværligt.

At kunne "score 50.000 kr skattefri" lugter pænt meget af noget halv, eller helkriminelt.

Jeg ville også løbe skrigende væk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

quote user="marianne26"]

Folk må have penge nok mellem hænderne når de ønsker at udelukke dem selv for at score 50.000 kr skattefri. Hmmm?

/quote]

50.000 SKATTEFRIT er vel heller ikke muligt at udbetale i det hele taget - eller du betaler måske fuld gaveafgift for modtager?

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)