Jeg tror du har en udfordring i forhold til de produkter du sælger..
Min kæreste og jeg skal til at købe surround system og vi har kigget lidt på nettet efter det..
Men vi endte faktisk med at bestemme os for, at købe det i en butik nede i byen, selv om det var lidt dyrere, fordi..
Hvad gør vi hvis den går i stykker, fx under transporten, skal vi så bevise at den var i stykker da vi fik den? Hvad hvis den går i stykker senere, bliver der så problemer? Hvad hvis webshoppen går neden om og hjem efter vi har købt, og vi får en reklamation? ..
Så fordi det var en dyr varer, hvor der er risiko for reklationer, turde vi ikke købe på nettet..
Jeg ved ikke, om andre har det sådan, men det kunne være en forklaring..
Så måske du skal slå lidt mere på garanti, reklamationsret osv.
I dag kan alle og enhver jo lave en webshop, og derfor tror jeg det er virkelig vigtigt at webshoppen fremstår meget troværdig især med sådan noget som elektronik, da det jo kan gå i stykker. I en fysisk butik står man ansigt til ansigt med folk og tænker derfor ikke så meget over, om man kan blive snydt, hvis sælgeren virker som om, han er til at stole på.. Men i en webshop har man ikke den menneskelige kontakt og det kan være sværere at vurdere.
Noget der kunne overbevise mig som kunde, var hvis fx i havde en aftale med en eller andet "fysisk" butik eller kæde hvor man kunne indlevere til reparation eller hvis i fx garanterede reparation inden for X antal dage eller man fik garantibevis fra producenten eller lign.