Jeg er såmænd meget tilfreds med interface, men synes, at det ALT for ofte tager ALT for lang tid (op til halve timer opleves tit og hver dag) med at indhente data fra vores shop (Wannafind/SmartWeb). Har skrevet det mange gange til supporten på Shipmondo, men det synes som om, at det kun er mig, der oplever ovenstående eller måske er den eneste, der opfatter det som et problem!
Er der nogle, der har erfaringer med andre løsninger, der kan anbefales?
Hellere end gerne. Men der er intet sket efter jeg tog mig sammen til, at henvende mig med problemet for et par måneder siden. Tværtimod synes jeg der er blevet flere og længere ventetider.
Tak for linket. Har du erfaring med dette system? Og kan man bruge sin egen fragtaftale?
Jeg ved, at vi har haft lidt performanceudfordringer med nogle bestemte shopsystemer på det seneste, men vi har i sidste uge fået udrullet nogle optimeringer, der skulle løse problemet.
Hvis i stadig har udfordringer, er i meget velkommen til at skrive direkte til mig på nn(a)shipmondo.com, så vil jeg sørge for at følge op på sagerne personligt.
Mvh. Nicklas
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
Jeg synes det er sjovt at du spørger - jeg ville have stillet samme spørgsmål for et par dage siden. Jeg er også ved at være træt af Shipmondo. Jeg vil ikke hænge firmaet ud her. Jeg håber bare at "Ship - mon dog" snart tager sig sammen og kommer med en ordentlig løsning.